Chevrolet Otomotiv Genel Müdürü Murat Aydın bu büyümenin gurur verici olduğunu belirterek şu açıklamalarda bulundu: "Son derece rekabetçi olan Türkiye pazarında 2009 yılında en fazla büyüme oranına sahip marka olmak bizim için gurur verici. Satmakta olduğumuz otomobilleri tedarik süresi uzun olmasına rağmen bu başarıyı elde etmemiz bayilerimiz ile son derece etkin bir ilişki içinde olmamız, pazarlama iletişimine önem vermemiz ve iletişimde marka değerlerini öne çıkarmamız ve LPG dönüşümü gibi yaratıcı ve öncü çalışmalara imza atmamız ile mümkün oldu. 2009 Nisan ayında piyasaya sunduğumuz Cruze, 7 aylık fiili satışa rağmen satış hedefini yüzde 110 aştı. 4x4 SUV segmentindeki başarılı modelimiz Captiva ise 2009 senesini kendi segmentinde lider olarak kapattı. Chevrolet markamız önümüzdeki 2 yıl içinde yeni model atağı ile ülkemizdeki otomobil alıcılarını daha fazla heyecanlandıracak."