Çalık Holding iştiraki Çalık YEDAŞ'ın yeni genel müdürlük binası, 29 Temmuz'da Samsun Valisi Hüseyin Aksoy, Amasya Valisi Halil İbrahim Daşöz, bölge milletvekilleri, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz, Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çalık, Çalık Enerji Genel Müdürü Osman Saim Dinç ve YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu'nun katıldığı törenle Samsun'un Atakum ilçesinde açıldı.
Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çalık, holdingin iştirak şirketlerinden Çalık YEDAŞ'a yaptıkları altyapı ve teknoloji yatırımlarının artarak devam edeceğini ve Çalık YEDAŞ'ı Avrupa'nın en iyi elektrik dağıtım şirketi yapmayı hedeflediklerini belirtti. Samsun, Amasya, Çorum, Ordu ve Sinop'u kapsayan ve yaklaşık 1.6 milyon aboneye ve bölgede yaşayan 3 milyon kişiye elektrik dağıtımını gerçekleştiren Çalık YEDAŞ, artık Samsun'un Atakum ilçesinde inşa edilen yeni yönetim binasında hizmet vermeye başlayacak.
Her projesinde ülke ekonomisine, topluma, müşterilerine ve çalışanlarına katma değer üretecek bir yatırım anlayışıyla hareket etmeyi öncelikleri olarak gördüklerini belirten Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çalık, "Yeni dönemde Çalık YEDAŞ'a, altyapı, teknoloji ve insan kaynağı anlamında yatırımlarımız artarak devam ediyor. Hedefimiz güçlü altyapısı ve teknolojisiyle, Çalık YEDAŞ'ı hizmet kalitesi anlamında Avrupa'nın en iyi elektrik dağıtım şirketi yapmaktır" dedi.
Açılışı yapılan yeni yönetim binası 6 bin metrekare kapalı ve 2 bin metrekare açık alana sahip. Bin 600'den fazla çalışana sahip olan Çalık YEDAŞ'ın genel müdürlük binasında ise 200'ün üzerinde personel görev yapacak. Hizmet kalitesini artırmaya yönelik birçok yenilik yapan Çalık YEDAŞ, vezne sayısını 7 ay gibi kısa bir sürede 2'den 40'a çıkardı. Sadece 1 bölgede mevcut olan YEDAŞ tahsilat vezneleri yine bu dönemde 3 bölgede hizmet vermeye başladı. Çalık Holding bünyesine dahil olmasıyla SAP sisteminin devreye alındığı Çalık YEDAŞ'da başlatılan CRM uygulaması ile 7 gün 24 saat Samsun, Amasya, Çorum, Ordu ve Sinop illerinde hizmet veren çağrı merkezi aracılığıyla tüm talepler, şikayetler elektronik ortama aktarılarak bir havuzda toplanıyor.