MURAT ŞAHİN (HABER MERKEZİ)
Satışlarının yüzde 25'ini Ege Bölgesi'nde gerçekleştiren Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, 2013 yılında bayi ağını genişleterek, bölgede büyümesini sürdürmeyi hedefliyor. Ege Bölgesi'nde
markalaşma ve kurumsallaşma yeni yılda önemli adımlar atacaklarını belirten Profilo Pazarlama Müdürü Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu, "Ege, marka olarak çok güçlü olduğumuz bir bölge. Markamız satışlarının neredeyse yüzde 25'ini bu bölgede gerçekleştiriyoruz. Büyüyen bayi ağımızla bu bölgede günden güne daha da güçleniyoruz. Buradaki tüketicilerimizle yaptığımız etkinliklerle sık sık buluşuyoruz. Bölge şu an o anlamda patlamaya hazır bir volkan gibi" dedi.
'Memnuniyet üst düzeyde'
Profilo Ev Aletleri olarak tüm kötü kehanetlere rağmen 2012'yi hedefleri doğrultusunda kapattıklarını ifade eden Tavukçuoğlu, bu yıl en itibarlı ödül sayılan Kristal Elma'da 8 ödül birden aldıklarını kaydetti. Ürün gamlarını sürekli artırdıklarını, makul fiyatlarla teknolojiyi buluşturduklarını açıklayan Tavukçuoğlu, "Bayilerimiz tüketicilerimizle en doğru şekilde buluşuyor. Yetkili servislerimiz sağladıkları müşteri memnuniyeti oranıyla sırtımızı rahatlıkla dayayabildiğimiz varlığımız. Ürün kalitemiz nedeniyle çok ihtiyaç duyulmamasına rağmen, tüketicilerimize ihtiyaç anında montajdan ürün bilgilendirmeye kadar en hızlı ve en iyi hizmeti sağlıyorlar. Tüm bu kazanımlarımız 2013 yılının bizim açımızdan çok iyi geçeceğinin en güzel göstergeleri" dedi.
Ege Bölgesi'nde de marka olarak çok güçlü olduklarını, satışlarının yaklaşık yüzde 25'ini bu bölgede gerçekleştirdiklerini dile getiren Tavukçuoğlu, bayi ağlarını sürekli geliştirdiklerini anlattı.
Ege gelecek vaadediyor
Ege'deki tüketicileriyle yaptıkları etkinliklerle sık sık buluştuklarını belirten Tavukçuoğlu şöyle konuştu: "Bu buluşmalar bize ürün gamımızı geliştirmek ve iletişim stratejimizi olgunlaştırmak anlamında ışık tutuyor. En son gerçekleştirdiğimiz küçük ev aletlerimizi tanıttığımız aşure ve kişisel bakım ürünlerini ön plana çıkardığımız StarShine tanıtım turlarımızla en güzel geri bildirimleri aldık.
Ege bölgesindeki tüketicinin ne kadar bilinçli olduğunu yürüyen sosyal sorumluluk projemiz kapsamında gerçekleştirdiğimiz ziyaretlerimizde de görüyoruz. Bu bilinçli tüketici kitlesine hitap ediyor olmaktan ve giderek tercihlerini bizden yana kullanıyor olmalarından ötürü son derece mutluyuz. Önümüzdeki dönemde de buradaki çalışmalarımızı artırarak sürdüreceğiz. İzmir ve çevresi Türkiye'nin bizce gelecek vaat eden bölgelerinin başında geliyor."