İzmir'de kurulduğu 2006'den bu yana milyonlarca İzmirlinin buluşma noktası olan Forum Bornova, 10. yaşında anlamlı bir projeye imza attı. "10 Yılda 10 Bin Sıcak Kalp" sloganıyla yola çıkan Forum Bornova Alışveriş Merkezi, İzmir'deki 10 bin çocuğa mont hediye etti. İzmirli bir firma olarak böyle bir projeye imza atmaktan gurur duyduğunu dile getiren Forum Bornova Alışveriş Merkezi Müdürü Doğan Alpan, "Bizi 10 yılda bu kadar benimseyen İzmir'e '10 bin çocuğumuzu sevindirerek vefa borcumuzu ödeyelim' dedik" diye konuştu.
Her kurum yıldönümlerinde kampanyalar yapar. Ama, siz sosyal sorumluluk projesine imza attınız. Neden '10 Bin Sıcak Kalp'?
Kurumların 5. ve 10. yaş günleri önemli. Özellikle 10. yıl kendinizi ifade ettiğinizin ve iyi anlaşıldığınızın kanıtıdır. Biz Forum Bornova olarak 10 yılda İzmirlilerle özel bir bağ kurduk. Karşılığında da yine İzmir için 10 bin çocuğumuza mont hediye etmek istedik. Montları da İzmirli bir firmadan aldık.
Böylece yine İzmir'e kazandırmış olduk.
Mont ihtiyacı olan 10 bin çocuğu nasıl belirlediniz?
Bu projeyi İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne anlattığımızda yakından ilgilendiler. Müdürümüz Ömer Yahşi, projeye sıcak yaklaştı tek tek İzmir'deki okullarda ihtiyacı olan çocuklar belirlendi. Çocukları mutlu etmek için montları hediye paketleriyle dağıtıyoruz.
Hediyelerin cebinde sanırım İzmirlilerden küçük bir not da bulunuyor?
Evet. Bu projeye özel sosyal medyada 'onbinsicakkalp' etiketini açtık. Bu etikette İzmirliler çocuklar için dileklerini yazdı. Çocuklarımız montları aldığında ceplerinde kendilerine iyi dileklerini ileten mesajlarını görecek. Emre Altuğ doğru isim.
Projenin yüzü Emre Altuğ oldu.
Neden Emre Altuğ?
Aramızda Emre Altuğ ismi ön plana çıktı. Neden dersek; kendisi de 2 çocuk babası. Ayrıca, bu tarz projelere son derece hassas yaklaşan bir isim. Tekrar bir sosyal sorumluluk projesi yapsak yine onunla ilerlemek isteriz. Pozitif yaklaşımıyla öne çıkan, sıcakkanlı bir isim.
Türkiye'nin sokak kültürünü içinde barındıran ilk açık alışveriş merkezi burası. İzmirliler burayı benimsedi mi?
Benimsediklerini düşünüyoruz. Zira ziyaretçi sayımız bu söylemi doğruluyor. Bir AVM, kaliteli alışveriş deneyimi sunduğu sürece başarılı olur. Biz de hem kaliteli bir alışveriş ortamı sunarak hem de bulunduğumuz bölgenin ihtiyaçlarına yönelik markaları bünyemizde barındırarak başarılı olduk.
Her İzmirli yılda 3 kez geliyor
Peki Forum Bornova'yı yılda kaç İzmirli ziyaret ediyor?
Misafirlerimizin içinde bulunmaktan hoşlandığı bir atmosfer oluşturduk. Hizmet ve sosyal sorumluluk odaklı hareket ettik. Geriye baktığımızda bu stratejinin doğru olduğunu görüyoruz. Forum Bornova'ya yılda 13 milyon kişi geliyor. Bu da her İzmirli yılda en az 3 kez burayı ziyaret ediyor. demek.
TANSU EDİP GÖKBUDAK