• BUGÜNKÜ YENİ ASIR
  • BIST 78.384,78
    EURO 4,4760
    USD 3,8608
    GBP 3,8608
    CHF 3,8608
    JPY 3,8608
Belediye “Fal Bilim Merkezi” mi kurdu? YUNUS KARAKAYA

Belediye “Fal Bilim Merkezi” mi kurdu?

yunus.karakaya@yeniasir.com.tr Tüm yazıları
Giriş Tarihi: 28.04.2017, 00:00

Hep okuyucularımla bütün oldum.
Her türlü sorunlarını sorunum kabul edip çözüm aradım.
Aramaya da devam edeceğim Allah'ın izniyle. Belediye hizmetlerinin olumsuz bir gelişmesine maruz kalmış bir okuyucumun göndermiş olduğu mektubu paylaşmak istiyorum. Yazmak bizden, takdir ve tedbir sizden.
Değerli Yazar.
Ben İzmir'de yaşayan bir öğretmenim.
Yıllardır Yeni Asır okuyucusuyum.
Takip ederim ve yerel hizmetlerle ilgili en çok haberlere sizin köşenizde rastgeliyorum. Sonucunu da takip ediyorum.
Okuyucuların sorunlarını köşe yazısı olarak ele almanız takdire değer bir durumdur. Ben de yaşadığım bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.
Bilmiyorum yazı ya da haber niteliği taşır mı?
21 Nisan 2017 günü Konak'ta bulunan ESHOT kart birimine gittim. Sorunum mevcut öğretmen kartım yerine daha ekonomik olan öğrenci kartı alma talebimdi.
Aynı zamanda öğrenciyim ve birkaç gün önceden 239 53 53 nolu telefonu arayarak böyle bir hakkım olduğunu öğrendim.
İnternet üzerinden müracatımı sisteme bir türlü giremedim ve şahsen gitmek zorunda kaldım.
Zaten ilk önce kafamı kaldırdığımda Müşteri Hizmetleri diye başlayan bir levha beni son derece rahatsız etti.
Özel olup olmadığını sordum. Hayır cevabını aldım ama belediye beni müşteri yapmış bir kere. Ben de madem ki müşteriyim, her zaman haklıyım mantığını ön plana çıkardım.
Para veriyorsam ısrarla karşılığını isteme kararlılığı ile binaya girdim. Danışmada görevli beyefendi çok güzel bir şekilde ne yapmam gerektiğini anlattı. 1 ya da 2 nolu gişelere yönlendirdi.
Lakin gişelerde kimse yoktu.
İnanılmaz bir gürültü ortamı mevcuttu. 15 dakika kadar bekledim, hiç kimse benimle ilgilenmedi. 4 ve 5 nolu gişeler yaşlı insanlarla ilgileniyor, bir de en sağ köşede yaşlı insanlarla müthiş renkli bir diyalog içinde olan bir beyefendi güle oynaya işini yapıyordu ve giden insanların mutlu olduğunu görüyordum.
Güvenlik yüzümüze bakmıyor ve ilgisiz, şaşkın kalakalmıştık.
İster istemez sesimi yükselttim ve tabii tepki aldım. İnanılmaz ama benim hizmet almak istediğim insanlar 8-10 tanesi bir araya gelmiş kahve falı bakıyorlardı.
Bunun için hizmet veremiyor hanımefendiler.
Ruh halimi anlatamam.
Belediye Fal Bakım Merkezi kurmuş meğerse. Demek ki Kızlarağası'nda uzun kuyruk beklemeye gerek yok.
Burada sanırım ücretsiz fal bakımı mevcut.
Neyse, ben sesimi yükseltince yetkili mi yetkisiz mi bilmiyorum ama en köşede biraz önce bahsettiğim en sağ köşede yaşlılarla güle oynaya ilgilenen hayli yapılı, uzun boylu bir beyefendi gelerek tepkimin nedenini sordu ve fal bakanları hayli sert bir dille uyardı, işinin başına gitti.
Benim işimi de kendisi inanılmaz ama 1 dakikada halletti.
Renkli bir kişilik olduğunu düşündüğüm bu görevliye ve danışma görevlisine de çok teşekkür ederim.
Diğerlerini de takdirinize bırakıyorum.
Her zaman gerekli yerlere şikayet ve müracatta bulunduğum belediye hizmetlerinden hiç olumlu cevap alamadım.
Bütün hizmet eksikliklerinde merkezi iktidarın ödenek göndermediği ya da engel olduğu bahanesini yıllarca duyduk, dinledik.
Peki, burada kim eksik?
Bu küçücük hizmet için ya da kamu görevi için kim izin vermiyor?
Umarım siz yardımcı olursunuz sayın yazar.
İşim bitince orada banka oturdum, bir sigara içmek istedim.
Yine aynı binadan çıkan birkaç görevli tam 38 dakika kahve-sigara keyfi yaptı.
Beylerin keyfi yerinde.
Halk ezilmiş, horlanmış onların umurunda mı sanki?
Aziz Başkan onların halka hizmet ettiğini sanıyor.
Onlar ise "kahvemi içerim keyfime bakarım" havasındalar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
GÜNÜN YAZARLARI
SON DAKİKA