İzmir Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Celil Anık, vatandaşların şikayetleri ve önerilerini 24 saat kesintisiz aldıklarını ve bunlara dönük eğitim programları düzenlediklerini belirterek, "Bu sayede hizmet kalitemiz arttı, şikayetler de büyük ölçüde azaldı. Türkiye'ye örnek olduk" dedi.
EĞİTİM GÖRÜYORLAR
Başkan Anık, taksi kullananların sesine kulak verip hizmet kalitelerini yukarıya taşıyarak hem memnuniyeti artırdıklarını hem de şikayetlerin azalmasını sağladıklarını ifade etti. Anık, şunları söyledi: "İzmirli taksicilerin hizmet çıtasını daha da yukarıya taşımaya kararlıyız. Araçlarımızın yenilenmesini sağladık, artık daha konforlu araçlarla hizmet sunuyoruz. Kısa mesafe gitmek isteyen yolculara olumsuz yanıt veren şoförleri uyarıyoruz. Tehlikeli araç kullanma, kurallara uymama, saygısız davranma gibi şikayetlere yönelik eğitim programlarımızı da sürdürüyoruz."