Bay Kemal’in umudu medyatiklere kaldı

Siyasi hayatının en zor günlerini yaşayan Kemal Kılıçdaroğlu, son umudunu yerel seçimlere bağladı. CHP liderinin oy düşüşünü önlemek için partinin medyatik isimlerini aday yapacağı, özellikle İzmir’de başta büyükşehir olmak üzere kritik isimlere adaylık teklif edeceği konuşuluyor

CHP'de, Muharrem İnce'nin etrafında toplanan muhaliflerin kurultayı toplama girişimlerini 'imza sayısı'nı gerekçe göstererek engelleyen parti yönetimi yerel seçimlere odaklanırken, kulislerde yerel seçimlerin yapılacağı Mart 2019 sonrası senaryoları konuşuluyor. Bu seçimleri son seçim olarak gördüğü öğrenilen ve olası bir başarısızlığın faturasının kendisine kesileceğini bilen CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu iddiaya göre en ufak ilçe adaylarını belirlemek için bile ince eleyip sık dokuyor. Kılıçdaroğlu'nun İzmir'de bazı ilçelerde başkan adaylarını Uğur Dündar, Mustafa Balbay ve 15 Temmuz darbe girişimi sonrası tutuklanan Sözcü Gazetesi İzmir Temsilcisi Gökmen Ulu gibi medyatik isimlerden seçmeyi planladığı ileri sürülüyor

KAYBEDERSE GİDER

24 Haziran'a ilişkin analizler, CHP'nin en çok oyu kalesi olarak adlandırılan il ve ilçelerde kaybettiğini gözler önüne sererken, Mart'ta yine seçim kaybedilmesi halinde Kılıçdaroğlu'nun genel başkanlık koltuğunu bırakmak zorunda kalacağı konuşuluyor. Bu senaryo karşısında başkanlık yarışında ise Oğuz Kaan Salıcı, Canan Kaftancıoğlu, Muharrem İnce, Erdal Aksünger ve Ercan Karakaş, Önder Sav grubu ile Selin Sayek Böke'nin adı geçiyor.

FATİH ŞENDİL

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.