Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun talimatıyla Koçarlı'nın Bıyıklı Mahallesi'nde tarımsal sulama suyu sistemi faaliyete geçirildi. Borulardan ilk suyun akmasıyla birlikte çiftçiler büyük sevinç yaşarken, hizmetten yararlanacak altı mahallede adeta bayram havası esti. Bölge halkı, "Kurban Bayramı'nın ardından ikinci bayramı yaşıyoruz" diyerek Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti. Koçarlı'ya bağlı Bıyıklı Mahallesi'nde uzun süredir beklenen tarımsal sulama suyu projesi hayata geçirildi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun talimatıyla faaliyete alınan sistem sayesinde borulardan ilk su akmaya başladı. Özellikle üretimin yoğun olduğu bölgede çiftçiler, tarlalarını daha verimli sulayabilecek olmanın mutluluğunu yaşadı.
TARIMA CAN SUYU OLACAK
Tarımsal sulama hattından yalnızca Bıyıklı Mahallesi değil; Yeniköy, Kasaplı, Kızılkaya, Bağcılar ve Güdüşlü mahalleleri de faydalanacak. Üreticilerin yıllardır ihtiyaç duyduğu suya kavuşmasıyla birlikte tarımsal üretimde verimin artması bekleniyor

