• BIST
    %0.89
    78.384,78
    EURO
    -%0.86
    4,4760
    USD
    %0.66
    3,8608
    GBP
    %0.66
    3,8608
    CHF
    %0.66
    3,8608
    JPY
    %0.66
    3,8608
  • 25°C

ve sahurun 5 mucize besini

İftar ve sahurun 5 mucize besini

17.05.2018, 17:10

Çorba: Yüksek sıvı kayıpları sebebiyle hem sıvı dengesini düzenleyecek hem de düşük kalorisi sebebiyle kilo kontrolü açısından en önemli besin olacaktır.

Zeytin: En uzun süre tok tutacak yiyeceklerin en üst sıralarında olan zeytin hem sahur hem iftarın vazgeçilmesi olsun.

Hurma: Uzun açlık sonucu tatlı krizlerini bastıran harika bir yiyecek olması yanı sıra yüksek lif içeriği sebebiyle mide bağırsak sisteminde de düzenleyici etkisi olacaktır.

Yumurta: Kas kaybetmemek için günlük yeterli protein alınması gerekir.

Yumurta protein içeriği bakımından en yüksek besindir. Bu yüzden sahurda eksik edilmemeli.

Zerdeçal: Özellikle yemek sonrası oluşan hazımsızlık ve rahat bir sindirim sistemi için muhakkak yemeklerin ve salataların üzerine zerdeçal eklenmeli.

İftar ve sahurun 5 mucize besini haberine yapılan yorumlar ( yorum)

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan YENİ ASIR veya yeniasir.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BİZE ULAŞIN