Kalpleri İzmir’de kaldı

EFA Yönetim Kurulu üyeleri önce Bergama’yı keşfetti. Heyet, Celsus Kütüphanesi’nde İzmir Devlet Senfoni Orkestrası & Arkas Trio Konserini izledi. Heyetin İzmir hayranlığı Asansör, Agora ve Kemeraltı’nda da devam etti

Avrupa'nın seçkin festivallerini temsil eden Avrupa Festivaller Birliği'nin (EFA) yaz dönemi Yönetim Kurulu Toplantısı İzmir'de yapıldı. 65 yıllık birliğin tarihindeki ilk Türk Yönetim Kurulu üyesi olan İKSEV Başkanı Filiz Eczacıbaşı Sarper'in daveti üzerine İzmir'e gelen EFA Başkanı Belçika'nın Gent Kenti Valisi Jan Briers, Başkan Yardımcısı Hermann Schnitzer, Yönetim Kurulu Üyeleri Sophie Detremmerie, Colm Craffy, Ian Boyle, Francesco Maria Perrotta, Jovanka Visekruna Jankovic, İbrahim Spahic ile Naima Delaere (EFA İletişim ve Network Yöneticisi), Gert Naessens (EFA Operasyon ve Proje Yöneticisi), Prof. Dr. Ömer Bozkurt (Sevda-Cenap And Müzik Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi), Prof. Dr. Seriye Sezen (TODAİE | Türkiye ve Orta Doğu'nun Yönetim Okulu), Altay Bayram (Mersin Uluslararası Müzik Festivali Event Manager) İzmir'den unutulmaz anılarla ayrıldı.

BERGAMA'DA TARİH DOLU

ziyareti kapsamlı bir Bergama gezisi ile başladı. Yetkin rehber ve arkeologlar eşliğinde gezen heyet UNESCO Dünya Mirası Listesi'nde yer alan kente hayran kaldı. Burada yerel lezzetleri de tadan EFA Heyeti dönüşte MÜZİKSEV'e uğradı. Geleneksel çalgılarımızla ilgili bilgiler alan ve bol bol fotoğraf çeken konuklar MÜZİKSEV'i içerik ve sergileme olarak eşsiz bulduklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.