Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.

Waffle’cı Akın’da lezzet mutluluğa dönüşüyor

Bugün ulusal bazda yurdun değişik bölgelerinde ve yurt dışında şubeleri bulunan Waffle’cı Akın, “Waffle ve mutluluk” dendiğinde akla gelen ilk marka... Mekan, 27. şubesini “Yeni Cafe” konseptinde Çiğli’de Katip Çelebi Üniversitesi’nin yanında açacak

SEZER ALTAN - LEZZET DURAKLARI

Bugünkü lezzet durağımızda bu topraklardan çıkmış ulusal bir marka olan ve uluslararası marka olma yolunda ilerleyen Waffle'cı Akın'ı yazdım. 1994'te İstanbul'da kurulan ve 2003'te İzmir'e gelen Waffle'cı Akın, o dönem Buca'da 7 metrekarelik bir dükkânda faaliyetine başlamış... 2009 yılında Mehmet Geren ulusal zincir olan bir markanın tabelasını indirerek Waffle'cı Akın tabelasını asar. 2014 yılında konsept değişikliğine gidilir, Mehmet Geren şirket ortağı olur.
2016 yılında şirkete ismini veren Akın Uysal emekli olur, şirketi büyük ortak sıfatıyla Mehmet Geren devralır. Şu an Waffle'cı Akın iki ortaklı bir yapıyla yoluna devam ediyor. Dokuz Eylül Üniversitesi Turizm Bölümü mezunu olan Mehmet Geren, markanın yüzde 85'ine sahip. Yüzde 15'lik kısmını ise Alsancak şubesinin de başında olan Mustafa Ercan Çetin yönetiyor. 2017 yılında markalaşma sürecini tamamlayabilmek, yurtiçi ve yurtdışı bayilikleri yönetmek için, Mehmet Geren ile arkadaşlıkları üniversite yıllarına dayanan ve bugüne kadar birçok farklı sektörde önemli görevlerde bulunan Timuçin Ümit, Wafflecı Akın'da CEO olarak göreve başlar.
DÜNYA MARKASI HEDEFİ
Markalaşma dinamik bir süreçtir.
Bir hayat tarzı yaşam felsefesi sunarak markalaşırsınız. Marka olmak öncelikle firma ve kurum olarak marka olmaktır. Müşterilerin beklentilerinin ötesinde bir hızla kendinizi yenileyebilmek ve kalitenizle her zaman gündemde kalabilmekle mümkündür.
Waffle'cı Akın'ın başarısının sırrı, "waffle mutluluktur" sloganıyla hep yeniliğin, kalitenin, mutluluğun, sevginin peşinden gitmesidir. Bugüne dek işlerini hep sevgiyle yapmışlar; bunun sonucunda bugün birçok şehirde şubeleri bulunan uluslararası zincir ve dev bir marka ortaya çıkmış.
"ÜSTÜN LEZZET"
Bu doğrultuda firma, Avrupa Birliği'nde Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından 'Tavsiye Ediyoruz Sertifikası' ile ödüllendirilir. Altın Marka Tüketici ödülünü alır ve tüketicilere önerilir.
Dünyanın en prestijli ödüllerinden olan merkezi Belçika'da bulunan Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü tarafından verilen "Üstün Lezzet" ödülüne layık görülür.
Bu başarıyı Mehmet Geren " Bir hayalin peşinden gittik. 1994'den günümüze en iyi bildiğimiz işi severek yapıyoruz ve Türkiye'nin en iyi waffle'larını sunuyoruz. Başarmanın mutluluğunu yaşamak istedim. Waffle ile insanların yüzündeki mutluluğu ve çocukların ağızlarının kenarındaki çikolataları izlemek en büyük mutluluğum. Bugün ulusal bir marka olmanın onurunu gururunu yaşıyoruz. Hedefimiz bir dünya markası olmaktır" dedi.
Waffle'cı Akın her waffle'ı, özel ürünleriyle her gün aynı özenle hazırlıyor, en kaliteli çikolataları en taze meyveleri kullanıyor, eğitilmiş deneyimli ustalar ile çalışıyor ve her bir waffle'ı aynı lezzette sunuyorlar. Waffle'cı Akın'ın standart hizmet kalitesi, üretimden sunuma kadar tüm süreçlerde titizlikle uygulanıyor.
Waffle'cı Akın, yüksek kaliteli üretim yapan modern işletme anlayışını tüm restoranlarında kullanır. Tüm noktalarda temiz, deneyimli ve eğitimli personeller görevlendirir.
Waffle'cı Akın, üretimde kullandığı tüm gıda ürünlerini yerli üreticilerden ve özel üretim yapan kalite sertifikalı işletmelerden tedarik etmektedir. Ürünlerinin içerisinde hiçbir katkı maddesi yok, glukoz şurubu ve palm bulunmuyor. Waffle'cı Akın mutluluk veren enfes waffleları herkesin evindeki kadar rahat, mutlu ve huzurlu hissedeceği samimi bir ortamda, daima güler yüzlü bir hizmet anlayışı ile sunuyor.
ÖZEL TATLAR
Kendi adlarına oluşturulmuş bir yazılım sistemini kullanıyorlar. İlk günkü hamuru farklı özel lezzetleri ile halen koruyorlar.
Hamurları ve ürün karışımları özel patentli bir ürün... Waffle'cı Akın için üretilen özel çikolatayı kullanıyorlar. Kullanılan meyveler günlük, üretimde kullanılan makinalar ve dolaplar Waffle'cı Akın için üretilmiş. 2 yıldır ürüne Goffle gofret kıvamında kalın hamurlu formu seçenek olarak sunuluyor.
CAFE KONSEPTİNE GEÇİŞ
Lezzet standardını korumak adına üretimin tek noktada yapıldığını anlatan şirket CEO'su Timuçin Ümit, "İzmir Atakent'te bir yerimiz var. Bizim için çözüm ortaklarımız tarafından üretilen ürünler buradan her gün İzmir'deki şubelere gidiyor. Şehir dışına ise kargoyla ürün gönderiyoruz.
Hamurumuz ise şubelerde reçeteye uygun yapılıyor. Standardı korumak adına sürekli eğitimlerimiz oluyor. Denetimi sağlamak adına gizli müşteri sistemine kadar her şey var" diyor. 2016 yılından itibaren konsepte yeniliğe gidilmiş, daha çok cafe konsepti tercih edilmiş. Bu tarihten itibaren açılan yeni şubeler metrekareler daha büyümüş, genişlemiş. Sıcak soğuk içecek gurubu zengin bir kahve ve dondurma çeşidine sahip.
CAZİP İMKÂNLAR

Franchaise müşterilerine önemli avantajlar sunuyorlar. Yatırım sunmak isteyen işletmeci için nowhave ve marka avantajını kullandırmak istiyorlar. Waffle'cı Akın'ın yatırımcılara sağladığı en büyük avantajlardan birisi cirodan pay almıyorlar.
Mimari proje ve ulusal reklam desteği veriliyor.
Açılış öncesi ve sonrasında özel eğitimler verilmektedir. Her zaman her koşulda yatırımcılarının yanında yer almaktalar.
7 TESCİLLİ MARKA
Zor dönemleri artık atlattıklarını söyleyen Mehmet Geren, "Müşteri kitlemiz 15 ile 25 yaş aralığı, ama son dönemde bunun daha da yukarı çıkmaya başladık.
Waffle'cı Akın'ın yanı sıra 7 tescilli markamız var. Bunlarla ilgili de planlarımız var.
Biri de Waffle Akademi. Üretim, eğitim ve satışın bir arada olacağı bir yapıyı ilk yarıda hayata geçirmek istiyoruz. Kısa vadede Türki Cumhuriyetlerde, Arap yarımadası ve Avrupa'da büyümeyi düşünüyoruz" diyerek büyüme stratejilerini paylaştı. Son söz;
Başarı, içindeki potansiyeli en iyi şekilde işleyip üstün sonuçlara çevirmektir. Büyüklük, kendi hayatından taşıp, dünya ve insanlığa katkıda bulunmaktır.