Çiftlerin heyecanla beklediği 14 Şubat Sevgililer Günü için geri sayım başladı. Bu özel günün öncesinde alışveriş siteleri ve mağazalar birbirinden özel kampanyalar düzenledi. Yapılan araştırmalara göre hediye almak isteyenler tercihlerini pırlanta yüzük, kolye, çiçek, kol saati ve telefondan yana kullanıyor. Ayrılan bütçe ise farklılık gösteriyor.
SATIŞLAR ARTIYOR
Her yıl Şubat ayının ikinci haftası kutlanan Sevgililer Günü için şimdiden planlar yapılıyor. Kimi çiftler birbirlerine pahalı hediyeler almayı, kimileri de baş başa akşam yemeği yemeyi tercih ediyor. Uzmanlar çiçek ve tektaş başta olmak üzere hazır giyim, teknoloji ürünleri ve restoran cirolarında yüzde yüze varan oranlarda artış beklendiğini söyledi. Özellikle çiçek ve mücevher ile yeme içme sektöründe ciroların zirve yapacağı tahmin ediliyor.
Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, Sevgililer Günü'nün organize perakendeye bu yıl 250 milyon liralık bir katkı sunmasını öngördüklerini ifade etti. Uzmanlar, indirimlerin hediye seçerken karar vermeyi kolaylaştırdığını belirtiyorlar.