04 Temmuz 2010, Pazar

'Başarımızın sırrı müşteri memnuniyetinde saklı'

İşyerine servis uygulamasıyla bir ilki hayata geçiren İnteryağ Petrol, Çınarlı Shell istasyonundaki hizmetle "gizli müşteri" çalışmasından 100 puan almayı başardı

Giriş tarihi : 04.07.2010 13.22 Güncelleme : 13.22   KENT HABERLERİ
FATİH ŞENDİL (HABER MERKEZİ)

Madeni yağ sektöründe İzmir'de 1993 yılından bu yana hizmet veren ve gösterdiği üstün hizmet ve müşteri anlayışı ile ile kendi alanında lider olan İnteryağ Petrol Ürünleri Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, 9 ay önce satın aldığı Çınarlı Shell benzin istasyonunda da aynı başarıyı yakaladı.
İnteryağ Yönetim Kurulu Başkanı işadamı Necati Yılmaz'ın koordinesinde çalışan 10 kişilik ekip, 'Fark Yaratan İnsandır' programında gizli müşteri çalışması sonucu 100 tam puan alarak, ödüle layık görüldü.

25 YILLIK TECRÜBE
Ödülü değerlendiren işadamı Necati Yılmaz, "Bizim için Çınarlı Shell istasyonumuza gelen her müşteri değerlidir. Herkese güleryüz ve yakın ilgi gösteriyoruz" dedi.
1993 yılında İzmir'de Necati Yılmaz tarafından 25 yıllık bir tecrübe ile kurulan İnteryağ Petrol Ürünleri, 17 yılı aşkın süredir madeni yağ sektöründe çeşitli fabrika ve işletmelere hizmet vermeye devam ediyor. Halen Shell Madeni Yağları'nın Ege Bölgesi distribütörlüğünü yapan ve özellikle metal işleme yağları ve endüstriyel yağlar konusunda uzmanlaşan firma, aynı başarıyı Çınarlı İnteryağ Shell benzin istasyonuna da taşıdı.
Üstün ürün kalitesini ve müşteri memnuniyetini ilke edindiklerini belirten Necati Yılmaz, "Firmamız sağladığı ücretsiz teknik analiz ve teknik bakım hizmetleriyle sadece satış esnasında değil, satış sonrasında da müşterilerinin yanında olduğunu gösteriyor" diye konuştu. İnteryağ Yönetim Kurulu Başkanı Necati Yılmaz, şunları kaydetti: "Yağ sektöründe yakaladığımız başarıyı uzman satış ve teknik kadromuzla birlikte 9 ay önce hizmete giren Çınarlı İnteryağ Shell istasyonumuzda da yakaladık. Birinci kuralımızı güven ve müşteri memnuniyeti oluşturuyor. İstasyonumuzda bu iki konuya büyük önem gösteriyoruz. Firma olarak bizim ilkemiz bunun dışına asla çıkmamak. Hedefimiz müşterilerimiz için vazgeçilmez olmak. Zaten Shell tarafından verilen 2010 yılı ödülü ile bu sözümüzü perçinlemiş olduk."

SÜREKLİ KAMPANYA
İnteryağ Petrol Ürünleri olarak Shell Çınarlı istasyonunda sürekli sıvı sabun ve soda gibi promosyonlar dağıttıklarını belirten Necati Yılmaz, sözlerini şöyle sürdürdü: "MıÜüüşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bir dizi yeniliği benzin istasyonumuzda hayata geçirdik. Benzin alırken ekiplerimiz tarafından aracın el değmeden makine ile yıkanması bunlardan biri. Ayrıca isteğe göre çay ve kahve ikramı dahi yapıyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik çeşitli armağanlar dağıtıyoruz."

Özel şoför ile hizmet veriyor
İzmir'de büyük şirket ve holdinglere akaryakıt verdiklerinin altını çizen Necati Yılmaz, "İstenildiği takdirde mazot ve gaz gibi akaryakıtlar evlere ulaştırılmaktadır. Ayrıca araç sahibinin istasyonumuza gelecek vakti bulunmuyorsa, uzman şoför arkadaşlarımız müşterimizi işyerinde ziyaret edip aracını teslim alıyor. Dolumu yapılan araç yine uzman ekipler tarafından yıkanıyor ve araç tekrar müşteriye götürülüp teslim ediliyor."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan YENİ ASIR veya yeniasir.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Künye | Reklam | İletişim | Ayın Burcu | Önemli Telefonlar | Eczaneler