Muğla Ölüdeniz Turizm Geliştirme Kooperatifi Başkanı Muhammet Kökten, turizmde geçen yılın rakamlarını yakalayıp geçmek için tanıtım faaliyetlerini sürdürdüklerini söyledi. Kökten, "Ölüdenizli turizmciler olarak ülkemize katma değer yaratmak için her yıl büyük mücadeleler veriyoruz. Özellikle dijital tanıtımla bölgemizi hem iç pazarda hem de dış pazarda tanıtıyoruz" ifadelerini kullandı.

"Bu sezon İngiliz turist sayısında özellikle Nisan, Mayıs ve Haziran aylarında beklediğimiz rakamlara ulaşamadık hatta geçen yıldan düşüş yaşadık. Artık pastayı büyütmek değil, mevcut pastadan daha fazla pay alabilmek için mücadele veriyoruz" dedi. Kökten, "Hepimizin gördüğü gibi otellerde henüz istediğimiz doluluk oranına ulaşamadık.

Ölüdeniz Turizm Geliştirme Kooperatifi Başkanı Muhammet Kökten
VERİMLİ SEZON
Kurban bayramında iç turizmde hareketlilik vardı. Ancak önümüzdeki süreçte, okulların kapanması ve üniversite sınavının ardından hareketlilik yaşanacağını öngörüyoruz. Bu doluluğu sürdürmek adına reklam çalışmalarımıza da başlamış bulunmaktayız. Haziran ayı itibarıyla bu çalışmaların meyvesini vereceğini ve Temmuz ayında gurbetçilerin gelmesiyle hareketliliğin devam edeceğini düşünüyoruz. İnşallah hepimiz için hayırlı ve verimli bir sezon olur. Ancak kolay bir sezon olmayacağını da açıkça ifade etmek isterim" dedi.

