Egeli tekstil ihracatçısı Atina pazarına göz dikti

Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği'nin koleksiyon üreten firmaların ihracat bağlantılarını artırması için "butik fuar" niteliğinde düzenlediği, ancak kriz nedeniyle bir süre ara verilen Turkish Fashion Break organizasyonuna Atina ile devam edilecek.
İzmir ve Denizli'den koleksiyon ve markaya sahip hazır giyim, gelinlik, damatlık, deri konfeksiyon ve ayakkabıyla ev tekstili firmaları Yunanistan'ın başkenti Atina'da iş bağlantısı kurmaya çalışacak.
BUTİK FUARLAR
16-17 Şubat 2010 tarihlerinde Atina Hilton Oteli'nde düzenlenecek butik fuarda 35 civarında Türk firmasının ürünlerini sergilemesi ve Yunanlı alıcılarla ikili görüşmeler yapması bekleniyor. Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği Başkanı Jak Eskinazi, bu yıl Fashion Break organizasyonuna hazır giyim ve konfeksiyonun yanı sıra ayakkabı ve deri konfeksiyon ile ev tekstili firmalarının da katılacağını ifade etti. Eskinazi, "Her etkinliğe ortalama 35 firma katılıyor. Bugüne kadar yapılan çalışmalara bakıldığında 15 fuara katılan toplam 300 firma bin 800 alıcıyla ikili görüşme yapmış. Bunun bölge ihracatına çok somut etkileri oldu" dedi. Sektörün alternatif pazar arayışları kapsamında son dönemde gündemde olan Ortadoğu ülkelerinde de butik fuarlar düzenlemeyi düşündüklerini dile getiren Eskinazi, ilk etapta Suriye'de Şam ya da Halep için böyle bir organizasyon düzenleyebileceklerini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.