İzmir, 16’ncı Mermer Fuarı için hazırlanıyor

Bu yıl 24-27 Mart tarihleri arasında 16. gerçekleştirilecek olan Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuara 1150'ye yakın firma katılacak

İzmir Fuar Alanı'nda 24-27 Mart 2010 tarihleri arasında gerçekleşecek 16. Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı (MARBLE), için işlenmiş, yarı işlenmiş ve ham olmak üzere toplam 11 bin ton taş getirilecek. Alanında dünyanın önemli fuarları arasında yer alan MARBLE, Türkiye'nin en büyük ihracat platformu olmayı bu yıl da sürdürecek. İZFAŞ tarafından düzenlenen ve artık bir dünya markası haline gelen MARBLE, 24-27 Mart 2009 tarihleri arasında Kültürpark'ta gerçekleştirilecek.
53 ADET BLOK
Fuar hazırlıkları sırasında blok mermer indirmek için 2 büyük vinç, 10 küçük vinç, 15 forklift ve 20 küçük el aracı kullanılacak. 18 Mart'a kadar Kültürpark'a günde ortalama TIR'ın malzeme taşıması bekleniyor. Fuarda toplam 530 adet blok sergilenecek.
İZFAŞ Genel Müdürü Doğan İşleyen, İzmir trafiğini ve Kültürpark'ı rahatlatmak için yaşanacak TIR yoğunluğunu günlere böldüklerini söyledi.
İşleyen, blok mermer ve doğaltaşların 12-18 Mart 2010 tarihleri arasında geleceğini, diğer fuar hazırlıklarının ise bu tarihten sonra hızlanacağının altını çizdi. Geçtiğimiz yıl bin 112 firmanın yer aldığı fuara bu yıl bin 150'ye yakın firma katılacak. Geçen yıl 42 bin 500 metrekare alan üzerinde düzenlenen fuarın alanı bu yıl, 43 bin metrekarenin üzerine çıktı. Bu yıl da 7 bin 200 metrekarelik 4 adet geçici yapı kuruldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.