ÖZGÜ ERÇETİNGÖZ GEDİK (HABER MERKEZİ)
Kuyumculuk ve mücevherat sektöründe 34 yılı geride bırakan Bülent Maro Kuyumculuk, Alsancak, Kemeraltı ve Karşıyaka'da bulunan mağazalarında özel olarak hazırladığı koleksiyonlarını tüketicilerle buluşturmaya devam ediyor. Son olarak geçtiğimiz yıl Mayıs ayında faaliyete geçirilen Kemeraltı mağazası ile mağazalaşma sürecine devam ettiklerini dile getiren Bülent Maro Yönetim Kurulu Üyesi ve ikinci kuşak temsilcisi Osman Maro, attıkları sağlam adımlarla istikrarlı bir şekilde büyümeye devam edeceklerini söyledi. İkinci kuşak temsilcilerin de iş hayatına adım atmasıyla birlikte hızlı bir mağazalaşma ve kurumsallaşma sürecine girdiklerini dile getiren Maro, "Kuyumculuk sektöründe yapısal olarak kurumsallaşmayı hedefliyoruz. Ayrıca daralan iç piyasaya karşın yurtdışı pazarlarda da ürünlerimizi tüketicilerle buluşturmak için gerekli adımları atacağız" diye konuştu.
2010'A ÖZEL ÜRÜNLER
Her yıl yurtiçi ve yurtdışı fuarları takip ettiklerini dile getiren Maro, bu sayede günün modasını yakından izleyebildiklerini belirtti. Özel koleksiyonlarda da son trendleri uygulamaya dikkat ettiklerini vurgulayan Maro, "2010 yılında da oldukça renkli ve çarpıcı ürünlerle müşterilerimizin karşısına çıktık. Pırlanta, ince uzun sallantılı küpeler ve büyük yüzükler yine bu yılın gözdesi. Yakut, zümrüt ve safirli kelebekler, pırlantalı ve elmas çiçekli iğneler, pırlantalarla bezeli doğadan esinlenilmiş takılar bu senenin en çok tercih edilen modelleri. Ayrıca inci takımlar, tek taş küpe ve yüzükler, kademeli kolyeler, renkli taşlarla bezeli zincir ve bileklikler ile birlikte bu yıl beyaz altını daha çok göreceğiz. Ve yine pembe altın bu yıl moda olmaya devam edecek" dedi.
