Bir adım önde büyümeye devam

Sektörde gelişen pazar payına paralel olarak Fransa'dan 850 bin euroluk yeni makine siparişi veren firma, en son Bornova Pınarbaşı'nda yıkımı yılan hikayesine dönen 7 katlı Şelale Otel'i yıktı
Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Nermanoğlu, "7 katlı binayı İzmir'de tek olan ve 65 tonluk 32 metre yüksekten yıkım yapabilen Demetolia makinesi ile 3.5 saat gibi kısa sürede bitirdik" dedi

FATİH ŞENDİL (HABER MERKEZİ)
1982 yılından bu yana yıkım işinde faaliyet gösteren Nermanoğlu Hafriyat ve Bina Yıkım Şirketi, son teknoloji makinelerle sektördeki pazar payını büyütmeye devam ediyor. Son olarak 850 bin euro değerinde Fransa'dan yeni makine siparişi verden firma, son olarak Bornova Pınarbaşı'nda yıkımı yılan hikayesine dönen 7 katlı Şelale Otel'i yıktı. Türkiye'de İstanbul'dan sonra İzmir'de Nermanoğlu Hafriyat'da bulunan 32 metre yükseklikte yıkım yapabilen 65 tonluk yıkım makinesi ile 7 katlı binanın yıkımı 3.5 saatte tamamlandı. Nermanoğlu Hafriyat ve Bina Yakım Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Nermanoğlu, "Şelale Otel'i, Avrupa standartları üzerinde kısa sürede, çevreye hiç zarar vermeden yıktık. Askeriye, belediye ve orman işletmelerine yıkım yapıyoruz. Biz dedemizden öğrendiğimiz yıkım sistemini, Vi Makine Sanayii Şirketi'nin yöneticilerinden aldığımız destekle bir adım önde büyümeye devam ediyoruz" dedi.
GÜVENLİK ÇEMBERİ
1982 yılından itibaren yıkım sektöründe faaliyet gösterdiklerini belirten Nermanoğlu "Bir yıkım sırasında bizim olmazsa olmazımız güvenlik çemberi. Bu sistemi oturtmadan yıkım başlatmayız. 7 ktatlı Şelale Otel'i yıktık. 65 tonluk 32 metre yüksekten yıkım yapabilen Demetolia makinesi ile 3.5 saat gibi kısa sürede yıktık" diye konuştu. Yıkım çalışmalarında daima gelişen teknolojiyi takip ettiklerini sık sık Avrupa'ya giderek teknik çalışmaları yerinde gördüklerini belirten Nermanoğlu şunları söyledi: "Bizim birinci hedefimiz Türkiye genelinde güvenli yıkım yapmak. Son 50 gün içinde Zonguldak Orman İşletmeleri, Balıkkesir Belediyesi, İstanbul Hastal Askeri Tesis, Mersin Mezitli Belediyesi gibi kurumlarda yıkım yaptılar. Mersin Mezitli Belediyesi'nde yıkım yaptığımız bina 11 katlıydı. Biz, şirket olarak yıkım süresini en aza indirmeyi hedefliyoruz. Bunun için en son teknolojileri yakından takip etmek zorundayız. Ayrıca yıkım sırasında çevre güvenliği, personelimizin güvenliği ve çevre kirliliğinin olmamasına çok önem veriyoruz. Bunlar olmazsa olmazlarımızdan."
Basamaklı yıkım
Nermanoğlu Hafriyat Genel Müdürü Nursel Nermanoğlu, "Bina yıkımı, hafriyat kazı kırım söküm, hurda demir, eski kereste, alt yapı işleri, batar söküm yıkımı, bina yıkımı, eski inşaat malzemeleri satımı, eski kereste alımı satımı, hafriyat hurdacılık inşaat kazı kırım söküm dolgu, tadilat söküm yapım gibi işleri de yapıyoruz. Bize yıkım için verilen süre ne olursa olsun biz bu süreyi 2-3 güne indiriyoruz. Ayrıca büyük iş makinesinin fiziki açıdan girmesinin mümkün olmadığı yerlere de basamaklı yıkım sistemi ile girip, çok kısa sürede binayı yıkıp sahibine teslim ediyoruz" dedi.
50'ye yakın işçi çalışıyor
Nermanoğlu Hafriyat ve Bina Yıkım Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Nermanoğlu, bina yıkımları için özel ekip kurduklarını söyledi. Nermanoğlu, "Dedemizden kalma 12 kiloluk balyozlarla başladığımız yıkım mesleğimizde, bugün son teknolojiye kadar geldik. Yıkım çalışmalarımızda daima gelişen teknolojiyi hedef aldık. Birinci hedefimiz güzel Türkiye yaratılırken bizim de bu çorbada tuzumuzun olması. Bugün İzmir'in yanı sıra bir çok ilde yıkım yaptık. 50'ye yakın işçi çalıştırıyoruz. 20'ye yakın iş makinesi, kamyon, çok sayıda, kamyonet ve küçük çapta araçlarla bir adım önde büyümeye devam edeceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.