'Üreticiden müşteriye direkt dağıtım' sloganıyla hizmet veren şirket, Ege Palas'te müşterileriyle buluştu
KADİR KEMALOĞLU
Ev dışı tüketim sektöründe 'üreticiden müşteriye direkt dağıtım' sloganıyla hizmet veren Bonservis, İzmir'deki müşterileriyle buluştu. Genel Müdür İsmail Cem Akar, 2011 hedeflerinin yüzde 70 büyüme olduğunu söyledi. Çok çeşitli gıda ürünlerinin otel, kafe, yemekhane, fabrika, ofis, okul hastane ve restoran gibi yerlere satış ve dağıtımını yapan Bonservis, İzmir'deki müşterileri ile Ege Palas Oteli'nde bir araya geldi. Genel Müdür İsmail Cem Akar, Bonservis'in Esas Holding iştiraki olan Gıdaser Gıda Dağıtım şirketinin tescilli markası olduğunu kaydetti.
Akar, ev dışı gıda tüketiminin temel ürünlerini İstanbul, Ankara, Gebze, Çorlu, Antalya, İzmir ve Bodrum'da açılan depoları aracılığıyla satış ve dağıtım yaptıklarını aktardı. Markalarının geniş bir ürün gamına sahip olduğunu vurgulayan Akar, 2010 yılında yüzde 100'lük bir büyüme gerçekleştirdiklerini, 2011 yılında da büyüme hedeflerinin yüzde 70 olduğunu kaydetti.
ASİMETRİK İLGİ
Daha sonra makro ekonomi alanında sürdürdüğü çalışmalarıyla tanınan Prof. Dr. Kerem Alkin, "Dünya ve Türkiye Ekonomisindeki Trend ve Beklentiler" konulu sunum gerçekleştirdi. Alkin 2009 kriz yılının ertesinde özellikle Avrupa'da toparlanmanın devam ettiğini ancak küresel ekonomik dengeler açısından 2011 yılının daha çetin geçeceğini söyledi.
