"Kemeraltı kan kaybediyor, hepimiz sahip çıkmalıyız"

Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan, "İzmir'in ve Türkiye'nin en önemli markasını görmezden geliyoruz. Burasını 24 saat yaşayan bir yer haline getirmeliyiz" dedi


Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan, "İzmir'in ve Türkiye'nin en önemli markasını görmezden geliyoruz. Burasını 24 saat yaşayan bir yer haline getirmeliyiz" dedi
ŞİRVAN BEKTAŞ (HABER MERKEZİ)

(Soldan) Tarihi Kemeraltı Esnaf Derneği Başkanı Mehmet Gülaylar, Ege-Koop Danışma Kurulu Üyesi Öcal Uluç, Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan.
Ege-Koop Danışma Kurulu'nun bu ayki toplantısında, tarihi Kemeraltı Çarşısı'nın sorunları tartışıldı. Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan, Kemeraltı'nın İzmir ve Türkiye'nin en eski markalarından biri olduğunu belirterek, "Merkezi ve yerel hükümetlerin sen ben kavgasını bir kenara bırakıp, 5 bin yıllık Kemeraltı'na sahip çıkmaları gerekiyor" dedi.
Abacıoğlu Han'da gerçekleşen Danışma Kurulu toplantısında konuşan Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan, "Kemeraltı her geçen gün kan kaybetmeye devam ediyor. Oysa İzmir'in ve Türkiye'nin en önemli markasını görmezden geliyoruz. Özellikle hipermarketlerin kentin içinde yapılması ve onlara verilen desteğin Kemeraltı'na verilmemesi nedeniyle bu duruma gelindi. Burayı 24 saat yaşayan bir yer haline getirmeliyiz" dedi. Ege-Koop Danışma Kurulu Üyesi gazeteci-yazar Öcal Uluç ise Kemeraltı'nın sadece alışveriş merkezi değil, geçmişte olduğu gibi sanat ve kültür merkezi haline getirilmesi gerektiğni belirterek, "Kemeraltı'nın tarihsel yapılanmasının devam ettirilmeli, çağdaş çözümler üretilmeli" dedi.
"Işık ve ulaşım sorunu çözülmeli"
Tarihi Kemeraltı Esnaf Derneği Başkanı Mehmet Gülaylar Kemeraltı'nın bir cazibe merkezi haline getirilmesi için ışık ve ulaşım sorununun çözülmesi gerektiğini belirtti.
Gülaylar şunları söyledi; "Malesef kimse bu konuda bir çaba göstermiyor. Kemeraltı'nda akşam saat 6'dan sonra kimse gezemiyor, dükkanlar kapanıyor. Günümüzde çalışan bayanlar, alışveriş için akşam saatlerini tercih ediyor. Ancak karanlık ve ulaşım sorunu Kemeraltı'nı tercih dışı bırakıyor. Bunun yanında işporta sorunu da mutlaka çözülmeli. 9 bin dükkanın bulunduğu Kemeraltı'nda sadece 80 dükkan çığırtkanlık yapıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.