Ege NKM, Uzakdoğu pazarında büyüyor


Çin'in Şanghay kentinde düzenlenen "Sial Çin 2011" fuarında yoğun ilgiyle karşılaşan Ege NKM, etkinlik boyunca önemli ihracat görüşmeleri gerçekleştirdi. Türkiye'den Çin'e olan zeytinyağı ihracatının geçen sezona göre 2 kat arttığını belirten Ege NKM İhracat Müdürü Serar Düzkan, Türk zeytinyağının Çin'de kaliteli zeytinyağı olarak tanındığına dikkat çekti.
Çin pazarına ilk etapta 500 bin dolarlık ihracat hedeflediklerini kaydeden Düzkan, Çin'in hızla güçlenen ekonomisi ve alım gücüyle birlikte, ithal gıda ürünlerine olan talebin giderek yükseldiğini vurguladı.
Zeytinyağının, başlıca gıda ithalat kalemlerinde yer almasının Türk zeytinyağı ihracatçıları için büyük fırsat olduğunu hatırlatan Serar Düzkan, Çin'de farklı dağıtım kanallarında önemli bağlantılar gerçekleştirdiklerini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.