Barçın Spor'un Kemeraltı'ndaki 7 katlı mağazasının ilk 4 katında Nike ürünleri sergilenirken, diğer katlarda ise Barçın konsept ürünleri yer alıyor
MEHMET DEMİRPOLAT (HABER MERKEZİ)
Barçın Spor, Londra ve Berlin'den sonra Nike'ın Türkiye'deki en büyük, Avrupa'da ise 3. sıraya yerleşen yenilenen mağazasının açılışını yaptı. Toplam 7 katlı mağazanın ilk 4 katında Nike ürünleri sergilenirken, diğer katlarda ise Barçın konsept ürünleri yer alacak. Açılış törenine Barçın Spor Yönetim Kurulu Başkanı Deniz Barçın, Barçın Spor Genel Müdürü Celal Kaya ve Barçın Spor Marka Direktörü Fuat Demirkapı katıldı. Törende konuşan Deniz Barçın, 1 milyon euro yatırımla Kemeraltı'ndaki mağazalarını yenilediklerini söyledi. Yatırımın İzmir ve Kemeraltı için büyük öneme sahip olduğunu belirten Barçın, İzmirli sporseverlerden yoğun ilgi gördüklerini söyledi.
"YENİLERİ YOLDA"
Bu yıl 54. kuruluş yıldönümlerini kutladıklarını belirten Barçın, "Hep ilkleri gerçekleştiren bu kentte bir ilki de biz kazandırdığımız için mutluyuz. Mağazamızda 40'a yakın markanın 2 binden fazla ürünü satışa sunuldu. Kısaca sporseverler aradıkları tüm marka ve ürürnleri bir arada bulma şansını yakalayacak" diye konuştu.
Bugün Antalya'da da bin metrekarelik yeni mağazalarını açacaklarının altını çizen Deniz Barçın, Bodrum'da da yine 300 metrekarelik mağazanın bu ay içinde hizmete gireceğini vurguladı. Toplam 3 bin 500 metrekarelik alanın bin 800 metrekaresinin ürün satışına ayrıldığını ifade eden Deniz Barçın sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu mağazada Nike'ın en son sergileme konsepti uygulandı. Ayrıca yine dünyaca ünlü Puma, Converse, Tiger, Cat, Harley Davidson, Hilfiger, Levis, Lotto, Colombia gibi bir çok markanın da satışlarını yapacağız. Ayrıca hareketli cansız mankenleri de yine Türkiye'de ilk biz mağazamızda kullandık."
"İZMİRLİ SPORU SEVİYOR"
Barçınspor Genel Müdürü Celal Kaya da, Nike'ın bu yatırımı İstanbul'da yapmaya hazırlanırken girişimler sonucu İzmir'e çektiklerini belirterek, "Kentimize bu yatırımın gelmesinde en önemli etmen mağazamızın bulunduğu lokasyon ve İzmirlilerin spora olan ilgisi oldu. Zaten Nike, Türkiye bağlamında İzmir'i, İstanbul'dan sonraki en önemli merkez görüyor. Bu yıl sonunda Türkiye genelinde 5 yeni mağaza daha açmanın gururunu yaşamış olacağız. İzmir'in spor yapma alışkanlığında üst düzeyde olması ve spor giyime de önem verilmesi başarımızı daha da artıyor" dedi.
İnternet satışları artırdı
İnternet satışlarının pastayı büyüttüğüne dikkat çeken Barçınspor Genel Müdürü Celal Kaya spor mağazacılığını doğru yapan firmaların sektörden daha büyük pay alacaklarını kaydetti. Müşteri isteklerini dikkate almayanların ve kendisini yenileyemeyenlerin sektörden eleneceklerini vurgulayan Kaya, "Biz Barçın Spor olarak internet üzerinden satışa çok özen gösteriyoruz. Bu sayede satışlarımızı da önemli ölçüde artırdık. Bundan sonra da müşteri memnuniyetini esas alarak en iyi hizmeti sunmak istiyoruz" dedi.
