Egeli sanayiciler "marka"ya yoğunlaştı
- Ekonomi
- 3.2.2013 19:08:09
Küresel rekabet
Günümüzde klasik rekabet parametrelerinin geçerliliğini hızla yitirdiğini vurgulayan Memet Özkan, piyasadaki ürün ve hizmet çeşitlerinin artmasına rağmen, ürün ya da hizmet başına düşen birim müşteri sayısının ve karının giderek azaldığını belirtti. Özkan, "Bu yüzden yaşanan sorunlara ve karşılaşılan fırsatlara bu güne kadar olduğu gibi üretim ya da satış gözlüğü ile değil pazarlama gözlüğü ile bakmak zorunluluk haline gelmiştir" dedi. Eğitimde oda üyelerine küresel rekabet alanında markalaşmanın önemi, markalaşma yol haritası, markalaşma sürecinde dikkat edilmesi gerekenler dünyadan ve Türkiye'den örneklerle anlatıldı.
- Ölüm aylığı kimlere bağlanır? Ölüm aylığı alma şartları neler?
- Altın fiyatları ne kadar, kaç TL? 30 Nisan Salı gram, çeyrek, yarım altın fiyatları...
- SAĞLIK BAKANLIĞI 36 BİN PERSONEL ALIMI HANGİ TARİHTE?
- Tarım Kredi Marketleri'nde bugün indirimde olanlar kapış kapış gidiyor! İşte 30 Nisan Salı 2024 indirimi