İzmirli firmalar, Yapı Fuarı'nda tanıtım yaptı

Sürekli büyümeye ve gelişmeye açık olan yalıtım sektöründe faaliyet gösteren BTM ile otomatik kapı ve otomasyon sistemleri sektöründe hizmet veren Egebeta, İstanbul'da düzenlenen "36. Uluslararası Yapı Fuarı-Turkey Build İstanbul" katıldı. Firmalar, fuarda önemli iş bağlantıları yaptı. Fuar, bin 150 katılımcı ve 100 bini aşan ziyaretçi sayısı ile sektörünün en büyük iki fuarı arasında yer alıyor.
Çatı kaplama malzemeleri, su ve ısı yalıtımında geniş ürün yelpazesiyle sektörünün liderlerinden olan BTM, fuarda sektördeki son yenilikleri ziyaretçileri ile paylaştı. BTM yetkilileri, fuar boyunca yeni nesil serin çatılar ürünü BTM Cool Shingle ve bahçe çatılar oluşturmak için büyük önem taşıyan bahçe çatı yalıtım sistemini tanıttı. BTM ürünlerinin yılların verdiği tecrübe ve güven ile kesin çözümler sunduğu belirtildi.
Katıldıkları yurtiçi ve yurtdışı fuarlarda daha geniş müşteri ağına ulaştıklarını ve yeni bağlantılar kurma imkanı bulduklarını belirten BTM Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Orkun Ürkmez "Bu sene de birçok farklı ülkeden ziyaretçilerimiz oldu. Çok çeşitli coğrafyalardan Türk ürünlerine ciddi bir ilgi var. Beklentilere en doğru şekilde karşılık vermek için çok çalışmaya devam edeceğiz" dedi. Ürkmez, BTM'nin 2013 yılı ilk 4 aylık hedeflerini tutturduğunu ve bu yıldan oldukça memnun olduklarını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.