Vodafone Türkiye, uluslararası bağımsız denetleme ve belgelendirme kuruluşu olan Bureau Veritas tarafından yapılan denetimler sonucunda, müşteri memnuniyeti alanında "ISO 10002 Bireysel ve Kurumsal Müşteri Şikayetlerinin Yönetimi Sertifikası" almaya hak kazandı. Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Hakan Çelik, "Müşteri odaklı olmanın en önemli bileşeninin müşteri tatminini sağlamak olduğuna inanıyoruz. Bunun yolu ise müşterilerin ihtiyaçlarına en mükemmel ve hızlı şekilde cevap vererek olacaktır. Abonelerimiz için değer yaratma vizyonumuz çerçevesinde, bugüne kadar olduğu gibi gelecekte de kararlı şekilde inovasyon geliştireceğimiz faaliyetlerimize, bu bilinçle her zamankinden daha güçlü ve güvenle devam ediyoruz" dedi. Çelik, müşteri memnuniyeti alanında uluslararası standart olarak bilinen ISO 10002 Bireysel ve Kurumsal Müşteri Şikayetlerinin Yönetimi Sertifikası'na hak kazanmalarının ise hedefleri doğrultusunda doğru adımlarla ilerlediklerinin göstergesi olduğunu söyledi.
