İzmir'in zam şampiyonu taze fasulye

Türkiye genelinde TÜFE'de 2015 yılı Ağustos ayında bir önceki aya göre yüzde 0,40, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 5,27, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 7,14 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 7,88 artış gerçekleşti.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) İzmir Bölge Müdürlüğü'nden alınan bilgilere göre, Ağustos ayında geçen aya göre fiyatı en fazla artan ürün yüzde 79,67'lik artışla taze fasulye oldu. Bu ürünü yüzde 55,50'lik artışla salatalık, yüzde 10,20 ile yumurta, yüzde 8,85 ile özel üniversite ücreti ve yüzde 5,06'lık artışla altın mücevher takip etti. İzmir'de Ağustos ayında geçen aya göre fiyatı düşen ürünlerin başında armut geldi. Ağustos'ta armudun fiyatı yüzde 20,76 düşerken, bu ürünü fiyatı yüzde 14,14 düşen kadın tişörtü ile fiyatı yüzde 13,79 düşen domates izledi.
İzmir'de TÜFE, 2015 yılı Ağustos ayında bir önceki aya göre yüzde 0,45, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 5,78, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 7,79 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 8,43 artış gerçekleşti.
İstatistiki Bölge Birim Sınıflaması (İBBS) 2. Düzey'de bulunan 26 bölge içinde bir önceki yılın Aralık ayına göre en yüksek artış yüzde 6,40 ile TR32 (Aydın, Denizli, Muğla) bölgesinde, bir önceki yılın aynı ayına göre en yüksek artış yüzde 8,15 ile TR22 (Balıkesir, Çanakkale) bölgesinde ve on iki aylık ortalamalara göre en yüksek artış yüzde 8,61 ile TRC2 (Şanlıurfa, Diyarbakır) bölgesinde gerçekleşti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.