Mermer Fuarı’nda 500’ü aşkın iş görüşmesi yapıldı

Dünyanın en büyük üç doğaltaş ve teknolojileri fuarı arasında yer alan MARBLE-Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı'na yönelik Ege Maden İhracatçıları Birliği'nin Ekonomi Bakanlığı ile işbirliğinde düzenlediği alım heyeti organizasyonunda 12 ülkeden gelen 40 ithalatçı firma ile Türk firmalarının 500'ün üzerinde ikili iş görüşmesi yaptığı bildirildi.

HEDE F 7 MİLYAR DOLAR

İzmir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde İZFAŞ tarafından 28-31 Mart 2018 tarihleri arasında bu yıl 24'üncü kez İzmir'de kapılarını açan MARBLE'da Fuar İzmir C Holü'ndeki ikili iş görüşmelerine; Çin, Suudi Arabistan, Hindistan, İngiltere, Yunanistan, Bulgaristan, Vietnam, Tunus, Karadağ, Arnavutluk, Bosna Hersek ve Ürdün'den ithalatçı firmalar katıldı. Türk doğaltaş sektörünün 2017 yılını 2.1 milyar dolarlık ihracatla geride bıraktığını belirten Ege Maden İhracatçıları Birliği Başkanı Mevlüt Kaya, 2018 yılında yüzde 25 artışla 2.5 milyar dolara ulaşmasını hedeflediklerini kaydetti. EİB verilerine göre 12 ülkeye Türkiye'nin doğaltaş ihracatının yüzde 48'inin yapıldığına işaret eden Kaya, "Ocak-Şubat döneminde, 2017'nin aynı dönemine göre yüzde 4'lük artışla 129 milyon 567 bin dolar ihracat yaptık. Doğaltaş sektörü olarak 2023 yılında ülkemize 7 milyar dolar döviz kazandırmak, sektörümüzün öncelikli hedefi" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.