İşte İzmirli taksici farkı

İzmir Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Celil Anık, vatandaşların şikayetleri ve önerilerini 24 saat kesintisiz aldıklarını ve bunlara dönük eğitim programları düzenlediklerini belirterek, "Bu sayede hizmet kalitemiz arttı, şikayetler de büyük ölçüde azaldı. Türkiye'ye örnek olduk" dedi.

EĞİTİM GÖRÜYORLAR

Başkan Anık, taksi kullananların sesine kulak verip hizmet kalitelerini yukarıya taşıyarak hem memnuniyeti artırdıklarını hem de şikayetlerin azalmasını sağladıklarını ifade etti. Anık, şunları söyledi: "İzmirli taksicilerin hizmet çıtasını daha da yukarıya taşımaya kararlıyız. Araçlarımızın yenilenmesini sağladık, artık daha konforlu araçlarla hizmet sunuyoruz. Kısa mesafe gitmek isteyen yolculara olumsuz yanıt veren şoförleri uyarıyoruz. Tehlikeli araç kullanma, kurallara uymama, saygısız davranma gibi şikayetlere yönelik eğitim programlarımızı da sürdürüyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.