Tahincioğlu’ndan satış rekoru

Gayrimenkulün öncü şirketlerinden olan Tahincioğlu, 2018 yılının ilk yarısında da rekor satış elde etti. Şirket, 429 bağımsız bölümün satışını gerçekleştirerek bu dönemde 631 milyon 556 bin liralık ciro elde etti. Tahincioğlu'nun bu başarısına Mayıs ayında Gyoder- İnder-Konutder işbirliği ile başlatılan 'Birlikten Güç Doğacak Türkiye Kazanacak' kampanyasının da önemli etkisi oldu. Bu kampanya kapsamında Tahincioğlu 130 bağımsız bölüm ve 140 milyon liralık satış gerçekleştirdi. Ayrıca Tahincioğlu'nun Nidapark Kayaşehir ve yine Nidapark İstinye projelerindeki satışlar da şirketi rekora taşıdı.

60 AY SIFIR FAİZ

Tahincioğlu'nun yılın ilk 6 aylık dönemindeki performansını değerlendiren Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, "2018 yılının ilk yarısını mevcut piyasa koşullarına rağmen satışlar açısından oldukça başarılı geçirdik. Emlak Konut GYO'nun açıkladığı ilk yarı satışlarına göre, Nidapark Kayaşehir ve Nidapark İstinye en çok satan ilk 5 proje arasında yer aldı. Konut sahibi olmak isteyenlerin yine birinci tercihinin Tahincioğlu olması bizi gururlandırmaya devam ediyor" dedi. Nidapark Kayaşehir, Nidapark Küçükyalı ve Nidapark İstinye projeleri ile ilk 6 ayda elde ettiği satış cirosunun 535 milyon lira olduğunu belirten Tahincioğlu, projelerine çok yoğun talep aldıklarını ifade etti. Tahincioğlu, yükselen konut faizlerine rağmen tüm projelerinde 60 Ay yüzde sıfır faiz kampanyası gerçekleştirdiklerini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.