Yeniden güçlü büyüme ortak gayemiz olmalı

MÜSİAD İzmir Başkanı Bilal Saygılı, “Yeni dönemin Türkiye için şahlanma vakti olmasını diliyoruz. 4.5 yıllık seçimsiz bir yönetim sürecinde ülkemizin yeniden büyüme trendini yakalaması ortak gayemiz olmalı” dedi

Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİ- AD) İzmir Başkanı Bilal Saygılı, yerel seçimlerin ardından yayınladığı mesajda, "Sonuçların ülkemiz ve milletimiz için hayırlar getirmesini dileriz. 31 Mart Yerel Seçimleri sonunda hedefimiz, ekonomik istikrar ve kalkınmaya yönelik olmalıdır. 4.5 yıllık seçimsiz bir yönetim sürecinde kamusal dönüşümlerin tamamlanması, "Yeni Ekonomik Plan" sonrası ortaya konulacak ekonomik reformların netleşmesi, üretim-yatırım-ihracat hattında yeniden biçimlenen ekonomik modellerin uygulamaya konulması, istihdamın desteklenerek sosyal refah ortamının iyileştirilmesi ve ülkemizin yeniden büyüme trendini yakalaması ortak gayemiz olmalıdır" dedi.
KALICI VE UZUN VADELİ
Saygılı mesajında şu görüşleri dile getirdi:

"Ayrıca uluslararası rekabet alanında ülkemizi güvenilir bir yatırım ortamı ve ticaret partneri haline getirecek kalıcı, uzun vadeli ve çok yönlü yapısal değişimlerin bir an evvel hayata geçirilmesi adına, iş ve sermaye dünyasının en yaygın örgütü olarak elimizden gelen her desteği sağlamaya hazır olduğumuzu belirtiriz. 'Meselemiz Türkiye Olsun' diye çıktığımız yolda 'Meselesi Türkiye' olan herkesin ortak çağrısının hevesle ve coşkuyla bu ülkeye hizmet etmek olması gerektiğinin altını bir kez daha çiziyoruz."

TAM DESTEKÇİSİYİZ
"Yeni dönemin, Türkiye için şahlanma vakti olmasını dileriz" diyen MÜSİAD İzmir Başkanı Saygılı, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Değişen uluslararası ekonomi- politik konjonktür içinde yeniden yazılan kuralların, kabullenen ve uygulayan tarafı değil; oyun kuran ve kuralları bizzat belirleyen tarafı olacak Türkiye için vakit, geçmiş tecrübelerden olumlu dersler çıkarmak, bilginin ışığında ciddiyetle çalışmak ve üretmek vaktidir. Cumhur ittifakına güvenini esirgemeyen halkımızla birlikte MÜSİAD olarak Sayın Cumhurbaşkanımızın ve çizdiği istikametin tam destekçisi olduğumuzu bir kez daha beyan ederiz."

EKONOMİYİ İLK GÜNDEM MADDEMİZ YAPMALIYIZ
Türkiye ve İzmir iş dünyasının örgütlü olduğu sivil toplum kuruluşlarının başkanları seçim ortamından çıkan bir Türkiye'nin bir an önce ekonomiye daha güçlü odaklanması gerektiğini vurguladı.
TOBB BAŞKANI RIFAT HİSARCIKLIOĞLU: Bundan sonra Türkiye'nin ilk gündem maddesi ekonomi olmalı. Bu dönemi, kesintisiz bir icraat dönemine çevirmeliyiz.
ANKARA TİCARET ODASI (ATO) BAŞKANI GÜRSEL BARAN: Önümüzde 4,5 yılllık seçimsiz dönemde yapısal reformları tamamlayalım.
İZMİR ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ BAŞKANI ZEKERIYA MUTLU: Seçimler sonrası yerel yöneticilerimizden en büyük beklentimiz yönetecekleri bölgede kalkınmaya önem vermeleridir. Bu doğrultuda esnaf sanatkarlarımız ile yoğun işbirliği yapılmalıdır.
ANADOLU ASLANLARI İŞADAMLARI DERNEĞİ (ASKON) İZMİR ŞUBE BAŞKANI ŞERAFETTİN GÜCÜ: Önümüzdeki 4,5 yıllık kesintisiz icraat döneminde ekonomiyi önceleyecek reformların hayata geçirilerek yarının inşası için reformlara odaklanılması gerekiyor.
İZTO BAŞKANI MAHMUT ÖZGENER: Üyelerimiz ve İzmir iş dünyası yeni nesil istihdam teşviklerine, dış ticaret, girişimcilik konularındaki desteklere daha fazla odaklanmalı.
İZMİR TİCARET BORSASI BAŞKANI IŞINSU KESTELLİ: Yeni dönemde akıllı büyümeye ihtiyacımız var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.