İzmir'de zam şampiyonu patlıcan

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2019 yılı Aralık ayı enflasyon verilerini açıklarken, İzmir’de zam şampiyonu ürün patlıcan, en çok ucuzlayan ürün ise beyaz lahana oldu.

Türkiye genelinde TÜFE'de (2003=100) 2019 yılı Aralık ayında bir önceki aya göre yüzde 0,74, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 11,84, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 11,84 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 15,18 artış gerçekleşti. İzmir'de ise TÜFE'de (2003=100) 2019 yılı Aralık ayında bir önceki aya göre yüzde 0,69, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 12,45, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 12,45 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 15,93 artış gerçekleşti.
İZMİR'DE ZAM ŞAMPİYONU PATLICAN
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) İzmir Bölge Müdürlüğünden alınan bilgilere göre, Aralık ayında geçen aya göre fiyatı en fazla artan ürün yüzde 34,26'lık artışla patlıcan oldu. Bu ürünü yüzde 32,32'lik artışla kuru soğan, yüzde 17,19 ile domates, yüzde 14,44 ile dolmuş ücreti ve yüzde 7,21'lik artışla yoğurt takip etti.
EN ÇOK BEYAZ LAHANA UCUZLADI
İzmir'de, Aralık ayında geçen aya göre fiyatı düşen ürünlerin başında beyaz lahana geldi. Aralık ayında beyaz lahana fiyatı yüzde 13,43 düşerken, bu ürünü fiyatı yüzde 13,39 düşen portakal ile fiyatı yüzde 10,75 düşen erkek kazağı izledi.

IHA

Enflasyon rakamları açıklandı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.