TÜRKİYE pazarından dünyaya açılan Emoyra, yeni sezon ürünleriyle marka adını duyurmaya devam ediyor. Orta Doğu ve Avrupa'ya ihracat yapan Emoyra yüzde yüz el işçiliği olan ürünleriyle her geçen ay bir öncekine oranla daha yüksek rakamlara ulaşıyor. Emoyra Global A.Ş. Kurucusu Turaç Ünal "Kovid-19 ve etkilerinin Türkiye'de görülmeye başlandığı dönemde e-ticarete başlayan bir firma olmanın dezavantajlarını yaşarken müşteriyi merkeze alarak, müşteri memnuniyetini, birincil öncelik olarak görmemiz Emoyra'nın kısa sürede beğenilen bir marka olmasını sağladı" dedi.
"Yerel üretimde yaşanan en temel sorunların başında kaliteli ürünler üretilmesine rağmen bu ürünlerin dünya pazarına hak ettiği şekilde sunulamaması ve markalaşamaması geliyor" diyen Emoyra Kurucusu Ünal, ayakkabıların sadece ihtiyaç olmaktan çıkıp farklı özellikleri barındırması gerektiğinin altını çizdi. Online siparişlerde en çok Ege Bölgesi'nden müşterileri bulunan Emoyra, özgün tasarım, kalite ve rahatlığı sağlayarak yeni sezonda da ilk tercihler arasında yer alıyor.