THY, marka değeri sırlamasında 2 milyar 266 milyon dolarla bu yıl da zirvede yer aldı. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2025 yılına ilişkin Türkiye'nin En Değerli Markaları Türkiye 125 çalışmasını tamamladı. 2007'den bu yana yayımlanan liste, sermaye piyasasına dahil markalardaki artış sonrası 100'den 125 markaya çıkarıldı.
THY, 2 milyar 266 milyon dolarlık marka değeriyle son yıllarda olduğu gibi yine ilk sırada yer aldı. İkinci sıranın sahibi 1 milyar 645 milyon dolarla Arçelik olurken İş Bankası geçen yıla kıyasla bir basamak yükselerek 1 milyar 240 milyon dolarla üçüncü sıraya çıktı. Geçen yıl üçüncü olan Vestel bir sıra gerileyerek, 928 milyon dolarla dördüncü sıraya düştü. Ford Otosan 905 milyon dolarla 5'inci, Ziraat Bankası 875 milyon dolarla 6'ncı, LC Waikiki 828 milyon dolarla 7'nci, Garanti BBVA 721 milyon dolarla 8'inci, Yeni Rakı 590 milyon dolarla 9'uncu, Vakıfbank 386 milyon dolarla 10'uncu sırayı aldı.
CAPITAL500'DEN 5 ÖDÜL
THY, Capital tarafından gerçekleştirilen ve en büyük 500 özel şirketin sıralandığı Capital500 Araştırmasında 5 farklı ödüle layık görüldü. "Türkiye'nin En Büyük 500 Özel Şirketi" araştırmasında THY, "Türkiye'nin En Çok İhracat Yapan 1'inci Şirketi", "Türkiye'nin En Çok Kar Eden 1'inci Şirketi", "Türkiye'nin Ulaştırma Sektöründe Ciroda 1'inci Şirketi", "Ciroya göre Türkiye'nin En Büyük 2'nci Şirketi" ve "Türkiye'nin En Çok İstihdam Yaratan 2'nci Şirketi" ödüllerini aldı.

