KURBAN Bayramı dönemi ve Haziran ayında e-ticaret hacminin 300-350 milyar lira aralığında gerçekleşmesini bekleyen sektör temsilcileri, e-ticaret sektörünün yılın en yoğun dönemlerinden birini yaşadığını ifade etti. Kurban Bayramı öncesi küçük ev aletleri ve züccaciye ürünlerine talep artarken, e-ticarette Haziran ayı ciro beklentisi 300-350 milyar liraya çıktı. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, Kurban Bayramı yaklaşırken, tüketicilerin alışveriş tercihlerinin bayram hazırlıkları ve tatil ihtiyaçları doğrultusunda şekillendiğini söyledi.
EN YOĞUN DÖNEM
BU dönemde özellikle mutfakta kullanım kolaylığı sağlayan, işlevsel ürünlere olan talepte belirgin bir artış yaşandığına dikkati çeken Çevikoğlu, "Öne çıkan ürünler arasında derin dondurucu, kıyma makinesi, bıçak seti, düdüklü tencere, buzdolabı poşeti ve kolonya gibi doğrudan bayram hazırlıklarına yönelik ürünlerin yanı sıra züccaciye, küçük ev aletleri ve beyaz eşya grupları da dikkat çekiyor" dedi.
Çevikoğlu, "Haziran ayında aynı zamanda Babalar Günü alışverişleri de olacak. Kurban Bayramı dönemi ve Haziran ayında, ülke genelinde e-ticaret hacminin 300-350 milyar lira aralığında gerçekleşmesini bekliyoruz. e-ticaret sektörü yılın en yoğun dönemlerinden birini yaşıyor" dedi.

