E-ticarette Babalar Günü için yapılan alışverişlerde elektronik, giyim, aksesuar ve kişisel bakım kategorilerinde artış gözlemlenirken, son dönemde kişiselleştirilmiş hediyelere de talep artıyor.
SEPET TUTARI ARTIYOR
Sektör temsilcileri, e-ticaret hacminin haziranda 300-350 milyar lira düzeyinde gerçekleşmesini bekliyor. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, yaptığı değerlendirmede, son yıllarda kişiselleştirilmiş hediyelere talepte artış olduğunu, fotoğraf baskılı kupalar ve özel tasarım aksesuarlar gibi hediyelerin tüketici tercihlerinde önemli yer tuttuğunu söyledi. Çevikoğlu, "Tatil hazırlıkları, kişisel bakım, elektronik, ev dışı yaşam ve sezonluk kategorilerdeki artan talepler, platformlarda hem işlem sayılarının hem de sepet büyüklüklerinin artmasına yol açıyor. Bu dönemde ortalama sepet tutarının özel günlerin de etkisiyle 1500-2500 lira aralığına ulaşmasını öngörüyoruz" ifadelerini kullandı.

