Myvia Bahçe'de birinci etap satışlar tamamlandı

Kurulduğu günden bu yana İnşaat ve sağlık sektöründe projeler yaratan Gözde Grubu'nun Bornova'da inşa etmeye başladığı Myvia Bahçe Projesi'nin 1'inci etap satışları 55 günde tamamlandı. Gözde Grubu'nun Ontan İnşaat ile birlikte başladığı, İzmir Bornova'da çevre yoluna, Ege Üniversitesi, Yaşar Üniversitesi, Şifa Tıp Fakültesi, Forum Bornova ve Bahçeşehir Koleji'ne komşu olarak konumlandırılan Myvia Bahçe Projesi, yenilikçi yaklaşımının yanı sıra otogara, havaalanına ulaşım kolaylığı ile de yoğun ilgi gördü. 1+0 (single), 1+1 (classic ve big), 2+1 (maxi ve large) 1+1 dubleks daireler ile ofis ve otel katlarının, mağazaların yer aldığı proje ayrıca yoga alanları, barbekü locaları, açık hava sineması, havuz ve fitness salonu, hobi bahçeleri, toplantı salonu, konferans salonu, kafeterya, sauna, Türk hamamı, oyun odası, teleskop keyfi gibi farklılıkları ile dikkat çekiyor.
2'nci etap satışların başladığını belirten Gözde Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Opr. Dr. Kenan Kalı "1'inci etap satışlarımızın sadece 55 gün gibi bir sürede tamamlanması bize gösterilen güvenin bir işareti. Myvia Bahçe Projesi'nden şu ana kadar yapılan satışlarda yöneticilerin, doktorların, akademisyenlerin ve serbest meslek sahiplerinin ön plana çıktığını gözlemledik. Myvia Bahçe hem konumu hem de ofis ve ev hayatını bir arada sunması nedeniyle oldukça fazla ilgi gördü. 2'nci etap satışlarımızın da bu kadar kısa sürede tamamlanacağına inanıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.