Diva yeni yatırımlarıyla büyüyor

Diva İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Terzi, şirket olarak İzmir'de ticaret hayatında yarım asra yakın süreyi geride bıraktıklarını söyledi.
Uzun bir süre tekstil ve inşaatı beraber yürüttüklerini, yaklaşık 15 senedir tam anlamıyla inşaata geçtiklerini belirten Terzi "İş hayatının değişen konjonktürel dinamikleri bizi daha sonra inşaata yönlendirdi. Yaklaşık 8 yıldır Bornova ve Bayraklı bölgesindeyiz. Bu lokasyonda yatırımlarımız devam edecek" dedi.
Aile şirketi olduklarını ve zamanla kurumsal bir yapıya büründüklerini söyleyen Terzi şunları söyledi:

"Diva Gayrimenkul Geliştirme ve Yatırım unvanımız ile yatırımlarımızı geliştiriyoruz. Hedef kitlemiz aileler. Gaziemir ve Buca bölgelerinde de yüzlerce aileyi ev sahibi yaptık. Projelerimiz 2+1 ile 3+1 tipinde dairelerden oluşuyor. Goldiva Güney ve Kuzey projelerimizde bölgenin ilk ebeveyn banyolu 2+1 dairelerini yaptık. Yaklaşık 250 milyon TL yatırım değerine sahip olan Goldiva Familya'nın bünyesinde 329 daire, 15 cadde dükkan ve 1 restaurant katı bulunuyor. Ailelere yönelik çalıştığımız için Goldiva ismine familya ilavesini yaptık. Büyük metrekarede 1+1'lerimiz var. Bütün dairelerimizde geniş balkonlar bulunuyor. Proje içeriğindeki herşeyi kombin çalıştık ve 2020'de teslim edeceğiz."

TUĞÇE VURAL

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.