MIPIM 2019 12 Mart’ta başlıyor

Bu yıl ‘Geleceği etkilemek’ temasıyla 12 Mart’ta Fransa’nın Cannes kentinde 30’uncu kez kapılarını açacak olan MIPIM fuarına Türkiye’den de çok sayıda kurum ve firma katılacak.

Dünyanın en büyük gayrimenkul fuarı MIPIM, 12 -15 Mart tarihleri arasında Fransa'nın Cannes kentinde 30'uncu kez gerçekleştirilecek. Katılımcı ülke sayısının 100'e çıktığı fuara 26 bini aşkın gayrimenkul profesyonelinin gelmesi bekleniyor. MIPIM 2019'a proje finansmanı alanında 5 bin, geliştirici alanında 4 bin 800, mimarlık alanında 2 bin, mülk sahibi alanında bin 600, hizmet sağlayıcı alanında 4 bin, portföy yönetimi ve ikincil piyasalar alanında da 5 bin 400 kuruluş şimdiden kayıt yaptırdı.
TÜRKİYE OTURUMU
FUARDA üst üste iki yıl 'Onur Ülkesi' olan tek ülke Türkiye, bu yıl da MIPIM'e güçlü bir katılım gerçekleştirecek. Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum'un açılış konuşmasını gerçekleştireceği MIPIM'de İstanbul Ticaret Odası 685 metrekarelik İstanbul Çadırı ile yer alacak. İstanbul Çadırı'nda Emlak Konut ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi İstanbul İmar İnşaat A.Ş.'nin projelerinin yanı sıra GYODER ve TTYD bünyesinde yer alan yatırımcı kuruluşlarla mimarlık, değerleme, hukuk konularında Türkiye'nin önde gelen firmaları yer alacak. Fuarda Türkiye'ye özel bir oturum da düzenlenecek.
GELECEĞİ ETKİLEMEK
MIPIM Türkiye Temsilcisi Alkaş'ın Yönetim Kurulu Başkanı ve JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş, fuarda bu yılki ana temanın 'Geleceği etkilemek' olarak belirlendiğini ifade ederek, "Başlığın son derece yerinde olduğunu düşünüyorum. Çünkü MIPIM'in 30 yıl sonra da sektörün buluşma mekanı olmaya devam edeceğine inanıyorum" dedi.

Yavuz KARAMAN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.