Otohaber Şubat’ta da Dopdolu

Türkiye’nin lider otomobil dergisi otohaber, Şubat sayısında birbirinden önemli içerikleriyle otomobil dünyasının nabzını tutmaya ve gündemi belirlemeye devam ediyor.

2021 yılında yeni bir otomobil satın almayı düşünenler için en yararlı kaynak otohaber Dergisi'nin 9 sayfalık özel haberi olacak. Geliş tarihleri ve versiyonlarıyla birlikte 2021'de Türkiye pazarında satışa sunulacak olan tüm yeni modeller otohaber'de.

Koronavirüs salgınının gölgesinde geçen Türkiye Otomotiv Piyasası 2020 yılında rekorlara sahne oldu. Hangi model, hangi marka kaç adet satıldı, en çok dizel mi yoksa benzinli mi tercih edildi gibi soruların cevapları 2020 satışlarına özel içerikle veriliyor.

Elektrikli otomobillerin hayatımızda ne kadar büyük bir yer kaplamaya başladığı da yine otohaber'in Şubat sayısında kendini iyiden iyiye belli ediyor. Mercedes ve Porsche'nin ilk elektrikli otomobilleri olan EQC ve Taycan'ın Türkiye'deki ilk testleri, Mazda'nın yenilikçi tasarımlı elektrikli crossover modeli MX-30'un sürüş izlenimi buna iyi birer kanıt oluyor. Ayrıca merakla beklenen yeni Toyota Yaris, kompakt hatchback sınıfının yeni yıldızı Skoda Scala, BMW'nin vergi avantajlı orta üst sınıf temsilcisi 520i testleri de yine otohaber'in Şubat sayısında yer alıyor.

Motorsporları meraklıları da Efsane Dakar Rallisi'nde neler olup bittiğini, Türkiye'nin en önemli motorsporları markalarından biri olan Borusan Otomotiv Motosport Takımı'nı daha yakından tanıyacakları özel haberi keyifle okuyabilirler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.