• BUGÜNKÜ YENİ ASIR
  • İkindiye 23:55:00
  • BIST 78.384,78
    EURO 4,4760
    USD 3,8608
    GBP 3,8608
    CHF 3,8608
    JPY 3,8608

1000 çeşit arasından seçildiler... İşte vücudun ihtiyaç duyduğu en sağlıklı besinler!

En sağlıklı besinler nelerdir? Sağlıklı beslenmek için hangi besinler tüketilmeli? Hangi besinlerin besin değeri yüksek? Sağlıklı beslenmek için ne yapılmalı? Hangi besinler tüketilmeli? Sağlıklı bir yaşam için nelere dikkat edilmeli? Hangi yiyecek neye iyi gelir? Hangi besinler tüketilmeli? Brokoli'nin faydası nedir? Fesleğen neye iyi gelir? Chia tohumu nedir? Chia tohumu neye iyi gelir? Vücudun ihtiyac duyduğu besinler nelerdir? 1000 çeşit arasında seçildiler. İşte vücudun ihtiyaç duyduğu en sağlıklı besinler.

1000 çeşit arasından seçildiler... İşte vücudun ihtiyaç duyduğu en sağlıklı besinler!

1. KARAHİNDİBA YAPRAĞI

45 kalori (100 g) Besin puanı: 64

Karahindiba yaprağı A ve C vitaminleri ile kalsiyum bakımından zengindir.

1000 çeşit arasından seçildiler... İşte vücudun ihtiyaç duyduğu en sağlıklı besinler!

2. CHİA TOHUMU

486 kalori (100 g) Besin puanı: 85

Bu minik siyah tohumlar lif bakımından oldukça zengin olduğu gibi protein, linolenic asit, fenolik asit ve çeşitli vitaminler de içermektedir.

1000 çeşit arasından seçildiler... İşte vücudun ihtiyaç duyduğu en sağlıklı besinler!

3. KABAK ÇEKİRDEĞİ

559 kalori (100 g) Besin puanı: 84

En önemli bitki kökenli demir ve manganez kaynaklarından biridir.

1000 çeşit arasından seçildiler... İşte vücudun ihtiyaç duyduğu en sağlıklı besinler!

4. PAZI

19 kalori (100 g) Besin puanı: 78

Sebzelere parlak renklerini veren maddeler bakımından zengin olduğu için pazınn antioksidan içeriği de yüksektir.

1000 çeşit arasından seçildiler... İşte vücudun ihtiyaç duyduğu en sağlıklı besinler!

5. PANCAR YAPRAĞI

22 kalori (100 g) Besin puanı: 70

Şeker pancarı bitkisinin yaprağıdır. Kalsiyun, demir, K vitamin ve B grubu vitaminler (özellikle riboflavin) bakımından önemli bir bitkidir.

BİZE ULAŞIN