Giriş Tarihi :
...14:35:23: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:35:26:MK:Napabilirim
14:35:28:lövye vibrasyonu benzeri ses duyuluyor
14:35:32: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:35:33:BG:Bana bir şey ver
14:35:36: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:34:37:Uçak kuleye 3.4.0'a alçalma talep eder
14:34:40:MK:İrtifa kaybediyoruz
14:34:40:Lövye vibrasyonu benzeri ses
14:35:44: Lövye vibrasyonu sesi
14:35:47:BG yolculara: "korkmanıza gerek yok,problem yok" diyor
14:35:49: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:35:52: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:35:53:BG:Flight director'leri alır mısın?
14:35:56: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu...
...14:36:01:N1 gitti(Motor devir göstergeleri kaybolduğu yorumlanıyor)
14:36:05: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:36:09: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:36:12: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:36:15: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:36:22: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:36:36: Stall uyarısı ve lövye vibrasyonu
14:36:45:N1 gitmesiyle ilgili kaygılanıyorlar onunla meşgul oluyorlar
14:37:17:Üçlü uyarı sesi geliyor...
...14:37:56:Kokpit ses kayıtları bitene kadar stall uyarı ve lövye vibrasyonu devem eder
14:37:57:TC-TRB emergency deklere eder
14:38:00: Kokpitte tek bir uyarı sesi
14:38:49:Uçak irtifa kaybetmeye devam ediyor
14:40:58:Uçak İranlı kontrolörün radarında kayboluyor.O sırada yakın bir noktada uçağı gören bir yolcu uçağının pilotundan TC-TRB'ye çağrı yapmasını talep ediyorlar. Yolcu uçağı pilotu çağrı yaptığını yanıt alamadığını kendi sistemlerinde,TC-TRB'nin hızlı bir irtifa kaybını gördüğünü bildiriyor....