• BUGÜNKÜ YENİ ASIR
  • İkindiye 23:55:00
  • BIST 78.384,78
    EURO 4,4760
    USD 3,8608
    GBP 3,8608
    CHF 3,8608
    JPY 3,8608

Tansiyonu düşürmek için ne yapmalı? Hangi besinler tansiyonu düşürüyor? Yüksek tansiyonun belirtileri neler? İşte tansiyon düşüren besinler

Yüksek tansiyon tüm dünyada en yaygın olarak görülen ve önlenebilir hastalıklar arasında yer almaktadır.Beslenme yoluyla kan basıncını kontrol edebilir ve yüksek tansiyonun tetikleyebileceği kalp, beyin, göz ve böbrek hastalıklarından korunabilirsiniz. Peki hangi besinler tansiyonu düşürüyor? Tansiyonu düşürmenin yolları nelerdir? Tansiyonu tetikleyen şeyler neler? İşte detaylar...

Tansiyonu düşürmek için ne yapmalı? Hangi besinler tansiyonu düşürüyor? Yüksek tansiyonun belirtileri neler? İşte tansiyon düşüren besinler

Tansiyon yaşamımızı sağlıklı bir şekilde sürdürebilmemiz açısından oldukça önemli bir unsurdur.

Tansiyonu düşürmek için ne yapmalı? Hangi besinler tansiyonu düşürüyor? Yüksek tansiyonun belirtileri neler? İşte tansiyon düşüren besinler

Bu nedenle yaşamımıza sağlıklı devam edebilmek için tansiyona dikkat etmemiz gerekir.

Tansiyonu düşürmek için ne yapmalı? Hangi besinler tansiyonu düşürüyor? Yüksek tansiyonun belirtileri neler? İşte tansiyon düşüren besinler

Tansiyonu kontrol altına almak için ne yapmalı? İşte detaylar...

Tansiyonu düşürmek için ne yapmalı? Hangi besinler tansiyonu düşürüyor? Yüksek tansiyonun belirtileri neler? İşte tansiyon düşüren besinler

SÜT ÜRÜNLERİ
Süt ürünleri kalsiyum, damar sağlığı ve damar tıkanıklığını önlemek için gerekli mineraller sahiptir. Kalsiyum bakımından zengin olan yoğur, süt ve peynir gibi besinleri günlük beslenmenize ekleyerek tansiyonunuzu normal değerlere çekebilirsiniz.Tüketilen süt ürünlerinin az yağlı ya da yağsız olmasına dikkat etmelisiniz.

Tansiyonu düşürmek için ne yapmalı? Hangi besinler tansiyonu düşürüyor? Yüksek tansiyonun belirtileri neler? İşte tansiyon düşüren besinler

TAM TAHILLAR
Lif bakımından zengin olan tam tahıllar kan basıncını düşürmeye yardımcı olur. Esmer pirinç, kepekli ekmek, arpa ve yulaf gibi tam tahılları beslenmenize ekleyin. Ayrıca beyaz un ve şeker gibi rafine karbonhidratlar yerine tam tahıllı besinler düzenli olarak tüketilirse tansiyonunuzu kontrol altına alabilirsiniz.

BİZE ULAŞIN