İSTANBUL'UN Tuzla ilçesinde ekip aracıyla yapılan trafik kazasında ağır yaralanan ve yaklaşık 7 aydır tedavi gören Adanalı Polis Memuru Aydın Üyenarık, hayatını kaybederek şehit oldu. Şehidin acı haberi baba ocağına ulaşırken cenazesinin bugün defnedileceği öğrenildi. İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, yaptığı açıklamada, "Şehidimize Allah'tan rahmet, kederli ailesine, kahraman emniyet teşkilatımıza ve milletimize başsağlığı diliyorum" ifadelerini kullandı.

