TAKEV yarı finalist oldu

Yeni Asır TV ve İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü’nün düzenlediği bilgi yarışmasında Narlıdere Özel TAKEV Anadolu ve Fen Lisesi öğrencileri yarı finale kalmayı başardı

Yeni Asır TV'de yayınlanan ve Narlıdere Özel TAKEV Anadolu ve Fen Lisesi, Karşıyaka Şemikler Lisesi ve Beydağ Cumhuriyet Lisesi'nin katıldığı bilgi yarışmasında zafer, TAKEV'in oldu.
İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü ve Yeni Asır TV'nin, İzmir Ekonomi Üniversitesi, Tüprag ve Pizza Tomato'nun yardımcı sponsorluğunda düzenlediği ve Hikmet Öztürk'ün sunduğu "2011 İzmir Liselerarası Bilgi Yarışması"nda yarı finale yükselmeye hak kazanan okul, Çiğli İzmir Anadolu Öğretmen Lisesi'nin ardından Narlıdere Özel TAKEV Anadolu ve Fen Lisesi olarak belirlendi.
Dün akşam Yeni Asır TV'de yayınlanan yarışmanın ikinci elemesinde heyecan yine doruktaydı. Narlıdere Özel TAKEV Anadolu ve Fen Lisesi, Karşıyaka Şemikler Lisesi ve Beydağ Cumhuriyet Lisesi öğrencileri, yarı finalist olabilmek için kıyasıya mücadele etti.
Yarışmada Narlıdere Özel TAKEV Anadolu ve Fen Lisesi'ni Cem Erşen, Murat Aydemir, Ramazan Güleç; Karşıyaka Şemikler Lisesi'ni Mehmet Kömürcü, Sinem Arslan, Ege Şenkoç; Beydağ Cumhuriyet Lisesi'ni ise Arzu Kılık, Esin Ülker ve Emre Şenkal temsil etti.
12 Mart Cumartesi günü saat 20.00'de Yeni Asır TV'de ekrana gelecek üçüncü eleme grubunda Menderes Fatma Ramazan Büküşoğlu Lisesi, Dikili Semih Tınay Anadolu Lisesi ve Kiraz Anadolu Lisesi öğrencileri, yarı finale yükselebilmek için bilgilerini yarıştıracak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.