Bahçeli'nin yeni formülü

Bahçeli'den "geometrik" seçim formülü

Geometrik hesapları ve ilginç formülleriyle her seçim öncesi gündeme gelen MHP lideri Devlet Bahçeli geleneği bozmadı. Bakın Bahçeli'nin bu defaki formülü ne?

Matematik ve geometrik çizimlerden sonra Milliyetçi Hareket Partisi lideri Devlet Bahçeli'den bu defa da Ukrayna'daki Kharkiv Metrosu örneği geldi.
MHP lideri Devlet Bahçeli, kurmaylarıyla yaptığı değerlendirmede, siyasette şekillenen yeni tabloyu, merkez parti tanımını ve MHP'nin bu tablodaki yerini yeni bir grafikle açıkladı.

MHP'nin 'merkez parti' konumuna geldiğini vurgulayan Bahçeli, diğer partilerden merkeze, MHP'ye geçiş olacağını vurguladı. Bahçeli, merkez parti tanımını Kharkiv Metrosu modeliyle açıkladı. Ukrayna'nın Kharkiv kentinin metrosunu gösteren Bahçeli, 3 ana hattan oluşan metro şebekesini işaret etti.. Ana hatların kesişme noktalarının üçgen şeklinde bir merkez bölge oluşturduğunu anlattı. Kesişme noktalarında hatlardan yolcu aktarımı yapılabildiğini belirten Bahçeli, metro şebekesinde olduğu gibi farklı siyasi partilere oy veren seçmenin merkezdeki buluşma ve geçiş noktasının da MHP olduğunu belirtti. İzlenen politikadan rahatsız olan diğer partilerin seçmenlerinin, hat değiştirmek isteyen yolcular gibi, merkezdeki MHP'de buluşabileceğini anlattı.

Bahçeli 2009'da yerel seçim adaylarını tanıtırken de bir hesap koymuştu partililerin önüne. "2009 yılındayız. 2009'un sıfırlarının üzerine çarpı koyun, atın. İki sıfırı kaldırdık. Ne kaldı 29. 11 ile 29'u toplayın 40 oldu. Milliyetçi hareketin 40. yılı. Bunlar tesadüf olamaz" demişti. Bahçeli, MHP'nin ekonomik modelini de törpülenmiş elips şeklinde anlatmıştı.
Kaynak; A HABER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.