Teşekkürler Ali Bey

MANİSALI İŞADAMİ ALİ UÇAK, Alaşehir’de öldürülen 3 buçuk yaşındaki Irmak Kupal’ın ailesine kendi seçtikleri evi hediye etti. Uçak, “Acılarını biraz olsun dindirmek istedik. Bu tür olayların bir daha yaşanmamasını temenni ediyoruz” dedi

Alaşehir'de 3 buçuk yaşındaki kızları Irmak'ın öldürülmesinin ardından büyük acı yaşayan Kupal ailesine, ilçede faaliyet gösteren yaş sebzemeyve ihracatı ve lojistik firması Uçak Kardeşler'den yardım eli uzandı. Firma sahiplerinden Ali Uçak, cinayetin aydınlatılmasını sağlayan atv'deki 'Müge Anlı ile Tatlı Sert' programına bağlanarak, aileye ev hediye etmek istediğini açıkladı. Programdan sonra aile ile iletişime geçen Ali Uçak, Alaşehir'de beğendikleri evi satın aldı ve baba Bilal Kupal adına çıkardığı tapuyu da teslim etti. Acılı baba, "Bizi ev sahibi yapan Uçak kardeşlere teşekkür ediyoruz. Anne ve babası adına yaptıkları bu hayrın Allah'tan kabulünü diliyoruz" dedi.

"BENİM DE O YAŞTA KIZIM VAR"

Ali Uçak "Benim de o yaşta bir kızım var. Böyle bir acıya dayanmak zor. Uçak kardeşler olarak babamızın ve annemizin hayrına evi satın alarak aileye hediye ettik" dedi. Türkiye'yi yasa boğan 3.5 yaşındaki minik Irmak Kupal'ın vahşice öldürülmesinin ardından tarifsiz acı yaşayan aileye yardımlar kesilmiyor. Alaşehir'de yaş sebze-meyve ihracatı ve lojistik firması sahibi Uçak Kardeşler firmasının sahiplerinden MHP Manisa Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi Ali Uçak, "Müge Anlı ile Tatlı Sert" programına telefonla bağlanarak, acılı aileye ev hediye etmek istediğini açıkladı. Uçak, programda "Irmak bebeğimizin başına gelen olay da sizin sayenizde açıklığa kavuştu. Başta şahsınız olmak üzere, ekibinize, kahraman polis teşkilatımıza ve ilk başından beri canla başla arama çalışmalarında görev alan Alaşehirli hemşerilerimize ve bu acı olaya gerek sosyal medyadan gerekse yürüyüşler ile destek olan Türk halkımıza teşekkürlerimi sunarım. Ben de sizlerin aracılığıyla Irmak bebeğimizin ailesine bir ev almak istiyorum" dedi.

"BİR DAHA YAŞANMASIN"

Ardından aileyle iletişime geçen Ali Uçak, beğendikleri bir evi satın alacağını söyledi. Kupal ailesi önce oturdukları evin satın alınmasını istedi.
Ancak Ali Uçak, semtin sürekli küçük Irmak'ı hatırlatacağını belirterek, ilçe merkezinden başka bir ev beğenmelerini önerdi. Bunun üzerine ev arayışına geçen aile, Alaşehir'in merkezindeki bir daireyi beğendi. Daireyi satın alan Ali Uçak, tapuyu da aileye teslim etti. Yaşananların çok acı olduğunu ifade eden Ali Uçak, "Allah hiçbir aileye böyle bir acı tattırmasın. Biz Uçak kardeşler olarak bu ilçede yaşanan bir acıyı biraz olsun dindirmek istedik. Aileyi o semtten kurtarmak için harekete geçtik. İnşallah biraz olsun acılarını dindiririz. İlçemizde ve Türkiye'de bu tür olayların bir daha yaşanmamasını temenni ediyoruz" dedi.

VAHŞETİ MÜGE ANLI ÇÖZMÜŞTÜ

Alaşehir'de komşusu tarafından vahşice öldürülen 3.5 yaşındaki Irmak Kupal cinayeti, Türkiye'yi yasa boğdu. Irmak'ın katili komşu Himmet Aktürk, cinayeti kendisinin işlediğini Müge Anlı'ya itiraf etti. Polisin yoğun çabasıyla Irmak'ın cansız bedenine günler süren ulaşılmış, aile perişan oldu. Olayların ardından aileye hem ekonomik hem de psikolojik destekte bulunuldu. Kızlarının acısını yaşayan aile, oturdukları evden başka bir eve yerleştirildi. Acılı aileye devletten yardım eli uzanırken, Alaşehirliler de desteklerini esirgemedi.

"ACIMIZI PAYLAŞANLARA TEŞEKKÜR EDİYORUZ"

Minik Irmak'ın annesi Suriye ve babası Bilal Kupal da Uçak kardeşlere ev için teşekkür ederek, "Bizim yüreğimiz yanıyor. Acımız büyük. Tüm Alaşehirlilere acımızı paylaşma adına bize yaptıkları yardımlardan dolayı teşekkürlerimizi sunuyoruz. Bizi ev sahibi yapan Uçak kardeşlere de teşekkür ediyoruz. Anne ve babası adına yaptıkları bu hayrın Allah'tan kabulünü diliyoruz" diye konuştu.

ALİ FİLİZKAN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.