ÇILGIN TÜRKLER AVRUPAYI KORKUTTU

Türk bakanların ülkelerine gelip konuşmalarına bile izin vermeyen Almanya ve Hollanda gibi Batılı ülkelerin Türkiye'ye yönelik düşmanlığının altında hayata geçirilen dev projeler yatıyor. 1915'te Çanakkale'de kendilerine geçit vermeyen Türklerin son yıllarda ulaşım, altyapı, enerji ve savunma alanlarında milyarlarca dolarlık mega projelere hız vermesi Avrupalıları çıldırtıyor. Avrupalılar, Türkiye'nin 16 Nisan'da yapılacak referandumda geçeceği Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi ile siyasi istikrarını pekiştirerek dev hamleleri daha da artırmasından çekiniyor. Bir yandan Türkiye'ye karşı hasmane tutumlarını artık açıktan sergileyip Türk bakanları bile ülkelerine sokmamaya başlarken diğer yandan ise, FETÖ, PKK, DHKP/C gibi terör örgütleriyle Türkiye'deki istikrarı bozmaya çalışıyorlar.
Gezi olayları ve 17-25 Aralık yargı darbesi girişimlerinden sonuç alamayan dış güçler ve içerideki uşakları, en son 15 Temmuz'da FETÖ terör örgütünün Türk Silahlı Kuvvetleri içindeki uzantılarıyla giriştikleri Türkiye'yi işgal girişiminde de hüsrana uğradı. 7 Haziran seçimlerinden sonra PKK'yla Güneydoğu'da ayaklanma çıkarmaya çalışan ancak başarısız olan Batılı güçler ve uşakları, DEAŞ'a yaptırılan Reina ve İstanbul Havalimanı saldırılarıyla da Türkiye'ye geri adım attıramadı. Batılı güçler ve uşakları bugün bir şok daha yaşayacak. 18 Mart Çanakkale Zaferi'nin 102. yıldönümünün kutlananacağı bugün dünyanın kendi kategorisinde en büyüğü olacak Çanakkale 1915 Köprüsü'nün temeli Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım tarafından atılacak.
2017'DE DAHA DA HIZLANDI
Bir yandan milli savunmada yerlilik oranını yükselten ve kendi uçak, helikopter, tank ve yeni denizaltısını üretmek için atağa kalkan Türkiye'nin diğer yandan İstanbul Finans Merkezi, yerli otomobil, nükleer santral, otoyol, yüksek hızlı tren projeleri ile öne çıkması Batıdaki hazımsızlığı daha da artırıyor. 15 Temmuz darbe girişimi, terör olayları, küresel kriz ve jeopolitik gelişmelere rağmen 2016 yılında büyümesini sürdüren Türkiye ekonomisi 2017'de de atılım yapıyor.
2013'te Marmaray, 2016'da İzmit Körfezi'nin gerdanlığı Osmangazi Köprüsü, İstanbul Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Avrasya Tüneli ve Ilgaz Dağı Geçidi'ni hizmete alan Türkiye, bu yıl da İstanbul Finans Merkezi (İFM), Kanal İstanbul, İstanbul 3.
Havalimanı, İzmir-İstanbul Otoyolu, Akkuyu Nükleer Santrali, Türk Akımı ve TANAP projelerinde önemli ilerlemeler sağlamayı hedefliyor. Modern İpekyolu Projesi'nin önemli kilometre taşlarından biri olan Bakü-Tiflis- Kars Demiryolu Projesi'nin de bu yıl içerisinde hayata geçirilmesi planlanıyor.
Bu projelerden sadece İstanbul Finans Merkezi tamamlandığında 20 milyar euro gelir getirecek ve 50 bin kişiye istihdam sağlayacak. 3. Havalimanı ile başta Hollanda'nın Armsterdam ve Almanya'nın Frankfurt Limanları büyük darbe alacak. Türkiye hava ulaşımında liderliğe yerleşecek.
ÇANAKKALE 1915
Türkiye, bugün 'Yapılamaz' denilen ve dünyanın gıpta ile baktığı bir dev projenin inşaatına daha başlayacak.
İstanbul Boğazı'ndaki Boğaziçi, Fatih Sultan Mehme ve Yavuz Sultan Selim Köprüleri'nin ardından Çanakkale Boğazı'nın da Çanakkale 1915 Köprüsü ile gerdanlığına kavuşması için bugün tören düzenlenecek. Köprünün temelini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım atacak. Avrupa ile Asya'yı 4. kez denizin üzerinden birbirine bağlayacak olan köprü, 2 bin 23 metrelik orta açıklığı ile dünyanın orta açıklığı en uzun köprüsü alacak. Gelibolu ile Lapseki arasında inşa edilecek olan 1915 Çanakkale Köprüsü'nün orta açıklığı, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. kuruluş yılı olan 2023'ü simgeleyecek şekilde 2 bin 23 metre olarak tasarlandı.
​15 EURO GEÇİŞ ÜCRETİ
Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu Projesi Malkara-Çanakkale (1915 Çanakkale Köprüsü dahil) kesimi, yap-işlet-devret modeli kapsamında ihale edilmişti. Köprü için yapılan ihalede en düşük süreyi Daelim (Kore) - Limak - SK (Kore) - Yapı Merkezi OGG teklif etmişti.
Ortak girişim grubu köprü ve otoyol yapımı için 10 milyar 354 milyon 576 bin 202 lira proje bedeli ve 5,5 yıllık yapım süresi dahil toplam 16 yıl 2 ay 12 gün işletme süresi teklif etmişti.
Köprü ve 100 kilometrelik kısmın 2023'te hizmete açılması hedeflenen otoyolun, toplam uzunluğunun 354 kilometre olacak. Yol, İstanbul Silivri'den başlayıp, Balıkesir'in Balya ilçesindeki otobanla birleşecek. Köprüden geçiş ücretinin ise otomobiller için 15 Euro artı KDV olması planlanıyor.
1915 Çanakkale Köprüsü Ege, İç Anadolu'nun batısı, Adana- Konya aksı ve Batı Akdeniz bölgeleri ile Trakya/Avrupa arasındaki yolculuklar için İstanbul Boğaz geçişine yeni bir alternatif oluşturacak
Türkiye, ardı ardına hayata geçirdiği çılgın projelerle Avrupalıları çıldırtıyor. İşte tamamlanan, yatırımı devam eden veya projesi tamamlanan dev projelerden bazıları:
3. Havalimanı: 32.3 milyar Euro
Akkuyu Nükleer Santrali: 20 milyar dolar
Sinop Nükleer Santrali: 22 milyar dolar
İstanbul-İzmir Otoyolu: 16 milyar dolar
Kanal İstanbul: 15 milyar dolar
Marmaray: 5 milyar dolar
İzmir Körfez Geçişi: 1.1 milyar dolar
Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Treni: 4 milyar dolar
Sivas-Kars Yüksek Hızlı Treni : 4 milyar dolar
Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Treni: 4 milyar dolar
Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren: 2.5 milyar dolar
İstanbul 3. Köprü: 3 milyar dolar
Haydarpaşa Liman Projesi: 5 milyar dolar
ALTAY Milli Tankı: 1 milyar dolar
ATAK Helikopteri: 3.3 milyar dolar
Yeni tip denizaltı: 2.7 milyar dolar
Ulaştırma Uçağı: 1.7 milyar dolar
Avrasya Tüneli: 1.3 milyar dolar
M60 Tan Modernizasyonu: 687 milyon dolar
Mayın Avlama Gemisi: 625 milyon dolar
Sea Hawk Deniz Helikopteri: 557 milyon dolar

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.