BODRUM’A U DÖNÜŞU

6.3 büyüklüğündeki depremin ardından Bodrum’u terk edip İstanbul’a gidenler, rotayı ‘ters’ çevirdi. Depremden kaçanlar İstanbul’da ‘yağış’ felaketiyle karşılaşınca Bodrum’a döndü. İlçeye girişte 5 kilometrelik araç kuyruğu oluştu

İstanbullular "felaketlerden" kaçacak yer ararken, son olarak yine Bodrum'u tercih etti. Merkez üssü Kos Adası açıkları olan 6.3 büyüklüğündeki deprem, başta Muğla'nın Bodrum ilçesi olmak üzere birçok ilde de oldukça şiddetli hissedilmişti. Bodrum'da tatil yapanlar, şiddetli depremin ardından, İstanbul'a kaçmıştı. Fakat İstanbul'daki huzurlu dönem, birkaç gün sürdü. İstanbul önceki gece bir kez daha şiddetli yağışa teslim oldu. Üstelik bu kez, dolu yağışı da hayatı olumsuz etkiledi. Dört bir yanı su baskınlarına teslim olan İstanbul'da kalmayı tercih etmeyenler "U dönüş" yapıp yeniden Bodrum'un yolunu tuttu.

İstanbullular, hafta sonu da kötü hava koşullarının devam etmesinin beklenmesi nedeniyle tatile çıkmaya başladı. Çok sayıda İstanbullunun tercihi, Muğla'nın Bodrum ilçesi oldu. İstanbul'dan Bodrum'a gelen uçaklarda ve otobüslerde yer bulmakta güçlük çekilirken, pek çok kişi kendi araçlarıyla yola çıkmayı göze aldı. Bodrum'a gelen İstanbul plakalı araçlar ilçeye 10 kilometre mesafedeki Kaynar Mevkisi'nden itibaren uzun araç kuyrukları oluşturdu. Zaman zaman 5 kilometreyi bulan araç kuyruğu nedeniyle zor anlar yaşayan bazı sürücüler, yol kenarına park edip, trafiğin açılmasını beklemeye başladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.