Tarihi zafer

Beşiktaş, Türk takımlarının 29 sezon yarıştığı Devler Ligi’nde ilk kez ikide iki yaptı

UEFA Şampiyonlar Ligi G Grubu'nda Porto'dan sonra Leipzig'i de mağlup ederek Avrupa'da yüksek uçan Beşiktaş, performansı ve grafiğiyle ışık saçarken, siyahbeyazlılar önceki günkü galibiyetle aynı zamanda tarihi bir zafere de imza attı.
EN İYİ BAŞLANGIÇ
Beşiktaş Leipzig'ten üç puan kaparak gruplara en iyi başlangıç yapan Türk takımı oldu. Bugüne kadar Şampiyonlar Ligi gruplarında takımlarımız toplamda tam 29 sezon yarışmasına rağmen Kartal topladığı 6 puanla tarih yazdı. Siyah-beyazlılar ayrıca tarihinde ilk kez bir Alman takımını yenmiş oldu.
10 YIL SONRA İLK KEZ
Daha önce Alman ekipleri ile 8 maç yapan Kartal 5 kez yenilmiş 3 kez de berabere kalmıştı. Bu arada siyah beyazlı takım, aynı zamanda 10 yıl sonra ilk kez evinde oynanan bir Şampiyonlar Ligi maçını kazandı. Seyircisi karşısında oynadığı son 6 maçı kazanamayarak 3 mağlubiyet ve 3 beraberlik elde eden Beşiktaş, 2007 yılında Fransız Marsilya'yı 2-1 mağlup etmişti.
KARTAL 23 MAÇTA 22 GOL KAYDETTİ
Leipzig karşısında 2 gol bulan Beşiktaş, Avrupa kupalarında hücumdaki etkili oyununu sürdürdü. Siyah-beyazlı ekip, Avrupa'da oynadığı son 23 maçın 22'sinde gol atmış oldu. Bu süreçte sadece geçen sezon Şampiyonlar Ligi'nde 6-0 mağlup olduğu Dinamo Kiev'e gol atamayan Beşiktaş, diğer 22 karşılaşmada topu filelerle buluşturmasını bildi.
ORMAN'DAN SERT AÇIKLAMA
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, olaylı Fenerbahçe derbisi sonrası merak edilen soruları yanıtladı. Fenerbahçe'nin niyet olarak derbide kötü olduğunu ifade eden Orman, "Bir ortam hazırlandı ve bu ortamı da başından sonuna kadar izledik. Ürün güzel değildi. Bu ürün güzel olmayınca da taraftar stada gelmiyor. Eminim ki Fenerbahçeliler de bu ortamdan memnun değildir" diye konuştu.
YAKIŞMIYOR
Orman, "Ligin 2. yarısında bizim stadımızda oynanacak bu maç. Aynı şekilde karşılık versek ne olacak? 70 yaşını geçmiş yöneticiler neler yapıyor?
Benim oyuncum ailesini kurmuş, hayatına devam ediyor, yakışıyor mu?" dedi.
KASASI DOLDU
Şampiyonlar Ligi'ne müthiş bir başlangıç yapan Beşiktaş, Leipzig zaferiyle bir kez daha kasasını doldurdu. Kara Kartal 2 maçta aldığı galibiyetlerde toplam 3 milyon Euro galibiyet primi kazandı. Başakşehir'in İspanyol ekibi Sevilla'ya Play-Off turunda elenmesi sonucu 22 milyonluk yayın gelirinin tamamınına da sahip olan Beşiktaş gruptan çıkması halinde 5.5 milyon Euro'nun da sahibi olacak. Geçen sene toplamda 34 milyon Euro kazanan Beşiktaş bu sezon henüz 2 maç oynamış olmasına karşın 40 milyon Euro barajına yakın bir meblağnın da sahibi olmuş oldu.
SİNİR SİSTEMİ BOZULDU
Leipzig'in yıldızı Timo Werner'in Beşiktaş tribünlerinin coşkulu tezahüratları sebebiyle maça devam edememesi gecenin en çok konuşulan hadisesi oldu. Maçın 32. dakikasında Keita'nın oyundan çıkması beklenirken, Timo Werner'in oyundan çıkması herkeste bir şaşkınlık yarattı. Edinilen bilgiye göre; yıldız futbolcu Werner, uğultudan rahatsız olduğu için önce kenara gelerek kulaklık istedi.
BİLD MANŞETE TAŞIDI
Kulaklıktan sonra dengesi bozulan ve kendisini iyi hissetmeyen Werner kenara işaret ederek oyundan çıktı. Yaşananlar Avrupa basınında da geniş yer buldu. Alman gazetesi Bild maç manşetine Timo Werner'i çıkarttı.
Bild "Werner'in İstanbul'da dolaşım sistemi bozuldu" manşetini attığı haberde İstanbul'da ki atmosferin Leipzigli genç oyuncuları kötü etkilediğini ve stadyum ortamına alışana kadar maçın 2-0 olduğunu yazdı. Portekiz basınından Abola ise "Beşiktaş taraftarının gürültüsü Werner'i kaçırdı" diye yazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.