Dev ortaklık

Folkart Yapı, yatırım ortağı arayan Karşıyaka’yı şirketleştirmek için talip oldu

Tarihinin en sıkıntılı günlerini geçiren Karşıyaka'dan kurtuluş için dev ortaklık. İzmir'de spora yaptığı katkıyla dikkat çeken Folkart, aylardır yatırım ortağı arayan Karşıyaka'yı şirketleştirmek için talip oldu. Geçtiğimiz günlerde sponsor Yaşar Holding'in borcun 5'te 2'sini üstlenmesi koşuluyla kulübü şirketleştirmeye talip olduğunu açıklayan camianın önemli isimlerinden Nazım Torbaoğlu, Folkart-Karşıyaka ortaklığında arabuluculuk yaptı.
YAŞAR HOLDİNGLE TOPLANTI
İlk önce Yaşar Holding'le görüşerek son kararlarını soran Torbaoğlu, ardından Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak'la bir araya geldi.
Folkart Towers'taki toplantıda kulübün mali durumu masaya yatırıldı. Sancak, toplantının ardından yeşil-kırmızılı kulübe yatırım yapma konusunda son kararını verdi.
BORÇLAR TEMİZLENECEK
20-21 Ocak'ta yapılacak olağanüstü kongreden bu birleşme için onay çıkması halinde kulübün 60 milyon TL sınırına dayanan borcunun karşılıklı anlaşmalarla makul bir seviyeye indirilip temizleneceği öğrenildi. Sezon sonuna kadar olan geçiş döneminde Karşıyaka camiası ve Folkart kurmayları ortak bir yönetim oluşturacak.
Camiada ağırlığı bulunan Nazım Torbaoğlu, bu yönetimin oluşmasına da aracılık edecek.
Yönetimde İzmir'in tanınmış iş adamlarının da bulunacağı öğrenildi. Folkart, 2015-16'de ve bu sezon Karşıyaka'ya formada göğüs reklamı da vermişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.